به گزارش خودرونامه، در حکم فرشاد مقیمی آمده است، انتظاردارم با بهره گيري از توان و قابلیتهای منابع كارشناسي و تخصصي موجود و كارآمد طرح ريزي و برنامه ريزي مديريت فوق به نحوي ساماندهي شود كه سیاستهای ارتباطات عمومي در تعامل با كاركنان و كليه ذينفعان و همفكري با سازمانها و نهادهای تخصصي و استفاده بهينه از ظرفيت تمامي رسانهها به منظور انعكاس رخدادها و اقدامات انجام شده و تقويت فعالیتهای اثر گذار درجهت ارتقاي جايگاه و تصوير بيروني گروه صنعتي ايران خودرو به نحوي اثر بخش محقق شود.
محمدرضا انواری دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان آلمانی، کارشناسی ارشد و دکترای علوم ارتباطات، استاد و پژوهشگر، از مدیران باسابقه صنعت خودرو در حوزه رسانه و ارتباطات است.
ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دبیر شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، ریاست شورای سیاستگذاری تبلیغات و اطلاعرسانی صنایع و معادن، ریاست اداره اطلاعرسانی ایران خودرو، دبیر شورای سیاستگذاری نشریات ایران خودرو، ریاست اداره ارتباط با رسانههای حوزه هنری، عضویت در شورای سردبیری و سردبیر نشریات از سوابق حرفهای وی به شمار میرود. مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در دوران ریاست انواری با راه اندازی پویش پاسخگویی و اقدامات گسترده رسانهای برای پوشش رویدادهای صنعت معدن و تجارت به خصوص در حوزه رونق تولید به عنوان یکی از چهاردستگاه برگزیده در میان وزارتخانهها و دستگاههای اجرایی کشور معرفی شد.
انواری مدرس دروس جامعه شناسی سازمانی، مبانی جامعه شناسی، افکار عمومی، نظریههای ارتباطات و رسانهشناسی در دانشگاه آزاد تهران مرکز، دانشکده خبرو دانشگاه علمی کاربردی است. وی همچنین مدرس و مترجم زبان آلمانی است. انواری پژوهشگر مطالعات اجتماعی است و در طرحهای پژوهشی مختلف سازمانها در تصویر ذهنی افکار عمومی به عنوان پژوهشگر فعالیت داشته است.
منبع: ایکوپرس
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست