به گزارش خودرونامه، «غلامرضا صارمیان» افزود: به دلیل اعمال تحریم و مشکلات مربوط به تامین قطعات و تاخیر در انجام تعهدات شرکتهای خودرویی، بیشترین شکایت از طرف مشتریان مطرح شده است. وی، با اعلام کاهش زمان پاسخگویی به شکایات به زیر ۳۰ روز گفت: بیش از ۳۳ درصد شکایات و تخلفات رسیدگی شده در ۶ماه ابتدای سال جاری در حوزه امور صنفی بوده است و بعد از حوزه صنفی بیشترین تخلف و شکایت در حوزه خودرو با بیش از۲۶ درصد قرار دارد. صارمیان همچنین تصریح کرد: از سوی این دفتر، بازرس مقیم روزهای شنبه و دوشنبه در معاونت بازاریابی و فروش شرکتهای ایرانخودرو و سایپا برای رسیدگی به شکایتها و تسریع در رفع مشکلات مشتریان حضور مییابد. این مسوول بیان کرد: هدف این است که هماهنگی و تعامل را با شرکتهای خودرویی ادامه دهیم تا بدعهدیهای دوران تحریم به حداقل برسد.
منبع: شاتا
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست