
به گزارش خودرونامه به نقل از ایسنا، واحد داخلی فولکسواگن، هزینههای مربوط به پلتفرمی که برای تولید خودروهای برقی طراحی میکند را از یکمیلیارد دلار، به حدود ۷۰۰میلیون دلار کاهش داد.فولکسواگن به ادامه تزریق میلیاردها دلار به بازاری که پس از نزدیک به دو دهه، فقط دودرصد از سهم آن را بهدست آوردهاست، تمایلی ندارد. منابع آگاه اعلام کردند؛ این خودروساز پس از شکست مذاکرات با شرکت خودروسازی ماهیندرا در سالگذشته، بهدنبال یک شریک هندی برای تقسیم هزینهها و خطر است. این منابع افزودند: در حالحاضر، یافتن یک شریک برای تامین بودجهداخلی بیشتر، بسیار مهم است.
گروه فولکسواگن خودروهایی را تحتبرندهای اشکودا و فولکسواگن، بههمراه مجموعهای از برندهای لوکس مانند لامبورگینی، آئودی و پورشه، بهفروش میرساند.قوانین سختگیرانهتر انتشار آلایندگی هند از سال۲۰۲۷ آغاز میشود و این موضوع، رویآوردن خودروسازان به فناوریهای پاکتر را حیاتی میکند.
از آنجاکه اولین خودروی برقی فولکسواگن احتمالا در سال۲۰۲۸ عرضه خواهدشد، این شرکت گزینههای کوتاهمدت، از جمله واردات خودروهای برقی، برای جبران این شکاف در صورت انعقاد توافق تجاری میان اتحادیه اروپا و هند را بررسی میکند. کاهش هزینهها همچنین نشاندهنده افزایش احتیاط درمیان خودروسازان جهانی است که سرمایهگذاری میان هند، چین و بازارهای غربی را متعادل میکنند.

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

