به گزارش خودرونامه، رحیم علیشاهی در نشست شورای معاونان و مدیران شرکت سایپایدک، با تأکید بر لزوم تقویت شبکه خدمات پس از فروش، گفت: افزایش سهم سایپایدک از بازار قطعات یدکی و ایجاد تجربهای یکپارچه برای مشتریان با استفاده از روشهای نوین، رعایت اخلاق حرفهای و ارتقای سطح خدمات در دستور کار قرار دارد.
وی رعایت اخلاق حرفهای را عامل مؤثر در ارتقای بهرهوری سازمانی دانست و افزود:سبک مدیریتی آینده باید مشارکتی و حمایتی باشد؛ زیرا تحقق برنامهها و موفقیت پایدار زمانی امکانپذیر است که بر تخصص جمعی تکیه شود.
علیشاهی افزایش رضایتمندی مشتریان از سطح کیفیت خدمات را از اهداف کلان سایپایدک دانست و تصریح کرد: تمام اقدامات این شرکت باید با رویکرد تقویت و تثبیت برند و بهبود تجربه مشتری انجام شود.
وی در پایان با اشاره به ضرورت استفاده از فناوریهای نوین و دیجیتالسازی در فرآیندهای خدمات پس از فروش گفت: توسعه شبکه آپشن شامل دیتیلینگ و اکسسوری، در کنار توجه به خواستههای مشتریان، میتواند حس همراهی و وفاداری نسبت به برند سایپایدک را تقویت کند. به همین منظور، تمام برنامهریزیها باید آیندهنگر و بر پایه نیازهای واقعی مشتریان تدوین و اجرا شود.
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست