سه شنبه 11 ارديبهشت 1403-3:14 شمسی /4/30/2024 3:14:48 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:63303
  • زمان انتشار:دوشنبه 27 فروردين 1403-15:17
مدیرعامل گروه سایپا در بازدید از شرکت "سایپا گام" خبر داد:

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت سایپا گام ضمن بررسی مشکلات و گلوگاه‌های توسعه‌ای که در این مجموعه وجود دارد، تاکید کرد: شرکت سایپاگام می‌تواند کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه شود.
نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه

به گزارش خودرونامه، جواد توسلی‌مهر،‌ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حضور در شرکت سایپاگام در جریان فعالیت و برنامه‌‌های این شرکت قرار گرفت و گفت: در راستای بهره‌ور کردن شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا و رسیدن به اهداف سال جاری، ‌برنامه فشرده‌ای تدوین شده که از جمله آن بازدید میدانی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه سایپا،‌ هدایت مجموعه‌ها به سمت مدیریت هزینه و کاهش قیمت تمام شده است.

او افزود: در بازدیدی که از شرکت سایپاگام داشتیم مسایل، ‌مشکلات و گلوگاه‌های که این مجموعه دارد، شناسایی شد لذا با برنامه‌ریزی صورت گرفته، از ۱۵ اردیبهشت ماه حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد به ظرفیت تولید شرکت سایپاگام افزوده خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا می‌تواند نقش موثری ایفا کند و این امر به برنامه‌ریزی و ظرفیت مدیران بستگی دارد،‌ تصریح کرد: امیدواریم شرکت سایپاگام نقش موثرتری در این حوزه ایفا و به مدیریت و کاهش هزینه، کمک کند.

گفتنی است،‌ شركت سایپاگام، به عنوان یکی از تولید کنندگان معتبر مجموعه دسته سیم خودرو کشور با رویکردی فرایندی و تفکر مبتنی بر ریسک در تمام سطوح سازمانی و همچنین با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد، تکنولوژی به روز و قیمت رقابتی سعی در برآورده کردن الزامات، نیازها و انتظارات مشتریان خود دارد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین