سه شنبه 11 ارديبهشت 1403-1:48 شمسی /4/30/2024 1:48:32 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:63292
  • زمان انتشار:يکشنبه 26 فروردين 1403-17:35

به گزارش خودرونامه از روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری، سرپرست برنامه ریزی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: در تاریخ ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۳ شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با ارسال و تحویل بیش از ۲ هزار و ۴۴۵هزار تن انواع محصولات گالوانیزه به مشتریان رکورد چشمگیری در تحویل روزانه محصولات گالوانیزه به ثبت رساند.

کریم داودی افزود: این میزان حمل با افزایش۱۸۱ تنی و رشد ۸درصدی نسبت به رکورد قبلی به‌دست‌آمده است و رکورد قبلی حمل روزانه مربوط به ۱۶خردادماه ۱۳۹۸ به میزان ۲۲۶۴ است. داودی ادامه داد: آمارهای به ثبت رسیده ، عملکرد شرکت ورق خودرو در حوزه حمل محصول روندی رو به رشد را نشان می‌دهد و این رکورد از رقم ۲برابری حمل روزانه نسبت به ظرفیت اسمی کارخانه حکایت دارد.

وی یاد آورشد: تولید گریدهای ویژه محصولات گالوانیزه در شرکت ورق و نیاز مبرم  خودروسازی کشور به این محصولات، مدیریت شرکت را بر آن داشت تا با برنامه ریزی هرچه دقیق تر، فرآیند بهبود مستمر حوزه حمل محصول را با حساسیت بیشتری در دستور کار خود قرار دهد.

داودی خاطرنشان کرد: دستاوردهای چشمگیر حمل محصولات در شرکت ورق خودرو در تداوم موفقیت‌ها و دستاوردهای شرکت در دیگر حوزه‌ها رقم خورد و حاصل تلاش، همدلی و تعامل مؤثر همکاران تلاشگر دیگرواحد ها از جمله تولید می باشد.

داودی ادامه داد: در سال گذشته حدود بیش از ۳۱۸ هزار تن به مقصد مشتریان داخلی در اقصی نقاط کشور ارسال شد که این میزان تحویل کالا در بازار داخلی برای شرکت ورق خودرو در نوع خود افتخار محسوب می‌شود.

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین