يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-10:1 شمسی /4/28/2024 10:01:46 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:62665
  • زمان انتشار:چهارشنبه 11 بهمن 1402-9:40

 متقاضیانی که در سامانه یکپارچه اولویت‌بندی شده و با وجود مشخص بودن موعد تحویل خودرو، تمایلی به واریز وجه ندارند، می‌توانند تا پایان وقت شنبه ۱۴ بهمن انصراف خود را اعلام کنند.
«انصراف»؛ شرط شرکت در طرح‌های آتی فروش خودرو

به گزارش خودرونامه، طبق اطلاعیه شماره ۸ سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی، متقاضیانی که در سامانه یکپارچه اولویت‌بندی شده‌اند و با وجود مشخص بودن موعد تحویل خودروی ثبت‌نامی، تمایلی به واریز وجه محصول انتخابی ندارند و در آینده نیز نخواهند داشت، از تاریخ دهم بهمن تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه چهاردهم بهمن مهلت دارند با مراجعه به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به آدرس https://esalecar.ir انصراف خود را اعلام کنند.
در این اطلاعیه تاکید شده که با انصراف متقاضیان، امکان شرکت در طرح‌های آتی فروش خودرو برای آنها فراهم خواهد شد. در اطلاعیه موردنظر همچنین تاکید شده که در صورت عدم انصراف، سفارش متقاضیان محفوظ مانده و لغو نخواهد شد، ولی امکان شرکت در سایر طرح‌های آتی برای آنها وجود نخواهد داشت. همچنین متقاضیانی که در وب‌سایت خودروساز واریز وجه کرده‌اند، تا اطلاع ثانوی امکان ثبت سفارش جدید در سامانه یکپارچه عرضه خودروی داخلی را نخواهند داشت.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین