دوشنبه 10 ارديبهشت 1403-19:39 شمسی /4/29/2024 7:39:37 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:62386
  • زمان انتشار:سه شنبه 19 دی 1402-12:31

شرکت ایران دوچرخ به عنوان زیرمجموعه گروه بهمن با حضور در نمایشگاه موتورسیکلت در شهر آفتاب ضمن رونمایی از محصول جدید خود با نام تریل ۲۳۰ ، محصولات خود را در قالب طرح فروش نقدی و اقساطی به مشتریان عرضه خواهد کرد.
طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات ایران دوچرخ در نمایشگاه شهر آفتاب/ رونمایی از تریل ۲۳۰ به عنوان محصول جدید ایران دوچرخ

به گزارش خودرونامه، شرکت ایران دوچرخ با سبد متنوعی از محصولات خود قرار است در نمایشگاه موتورسیکلت که در شهر آفتاب برگزار می شود حضور یابد.
موتورسیکلت استریت DS ۲۰۰ از محصولات ایران دوچرخ است که با پیشرانه تک سیلندر هوا خنک و خروجی ۱۰.۲۳ کیلووات ( ۱۳.۷ HP ) به نمایشگاه خواهد آمد.
محصولاتی نظیر کاپیتان ۱۵۰، ۱۰B، KPT۲۰۰، KPT-PRO در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
موتورسیکلت‌های آرشیا۲۰۰، جیران ۳۰۵، جیران۳۰۹ و نیز سه چرخه برقی ۱۰۰۰وات و سه چرخه برقی ۵۰۰وات از دیگر محصولاتی است که ایران دوچرخ در معرض نمایش قرار خواهد داد
ایران دو چرخ در این نمایشگاه دو محصول با نام موتور چهار چرخ ATV۵۰۰ و ATV۸۰۰ و نیز اسکوتر آوا کلیک ۱۵۰، وترانو ۱۵۰و موتورسیکلت تریل ایکس۲ را قرار است در نمایشگاه موتورسیکلت شهر آفتاب در معرض بازدید قرار دهد.
ایران دوچرخ در حوزه موتور سیکلت‌های برقی نیز محصولات متنوعی همچون موتوربرقی GS۳۰۰۰، موتور برقی EM۰۴ و موتوربرقی EM۰۶ را با خود به نمایشگاه موتورسیکلت می‌آورد.
شرکت ایران دوچرخ به عنوان اولین تولید کننده موتورسیکلت‌های برقی با حضور در نمایشگاه تهران (شهرآفتاب) محصولات برقی و بنزینی دو چرخ، سه چرخ و چهار چرخ خود را در معرض دید علاقمندان قرارخواهد داد.
همچنین در حاشیه این نمایشگاه مشتریان می‌توانند در طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات ایران دوچرخ شرکت نمایند.
ایران دوچرخ در نمایشگاه موتورسیکلت از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در سالن A۵ نمایشگاه شهر آفتاب تهران میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین