دوشنبه 10 ارديبهشت 1403-19:45 شمسی /4/29/2024 7:45:03 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:62359
  • زمان انتشار:يکشنبه 17 دی 1402-21:24

رئیس سازمان توسعه تجارت در پاسخ به گمانه‌زنی درباره اینکه برخی شرکت‌های واردکننده خودرو از زمان بر بودن فرآیند شماره‌گذاری خودروها استقبال می‌کنند، گفت: ممکن است بعضی شرکت‌ها از این زمان بر بودن استفاده کنند تا ریال بیشتری دستشان باشد.
راهور درباره شماره‌گذاری خودروهای وارداتی و عملکرد شرکت‌ها شفاف‌سازی کند

به گزارش خودرونامه، مهدی ضیغمی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص روند کند شماره‌گذاری خودروهای وارداتی، گفت: در حال حاضر شرکت‌های واردکننده اعلام می‌کنند که خودروها در روند شماره گذاری هست، البته شرکت ها می‌گویند این فرایند زمان بر است.

وی در پاسخ به اینکه برخی گمانه زنی‌ها مطرح می شود که تعدادی از شرکت ها از زمان بر بودن این فرایند استقبال کرده و تمایلی به عرضه محصولات به مشتریان ندارند، گفت: ممکن است چنین چیزی باشد و بعضی شرکتها از این زمان بر بودن استفاده کنند تا ریال بیشتری دستشان بماند. در حال حاضر تعدادی از شرکت‌ها می‌گویند پلاک گذاری طول می‌کشد در صورتی که بعضی از شرکتها این فرایند را خیلی سریع طی می‌کنند. به عنوان نمونه یک شرکت دو هفته‌ای فرایند را طی و برخی تا یک ماه در روند شماره گذاری هستند.

رئیس سازمان توسعه تجارت اضافه کرد: به همین دلیل راهور می تواند کمک کند و آماری منتشر نماید تا مشخص شود کدام شرکت درست  عمل کرده و کدام شرکت تمایلی به طی شدن سریع شماره گذاری خودروها ندارد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین