يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-21:31 شمسی /4/28/2024 9:31:03 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:61261
  • زمان انتشار:پنجشنبه 7 دی 1402-8:53

چالش‌ها میان متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش و خودروسازان بر سر خودروهای تحویلی همچنان ادامه دارد؛ به‌طوری‌که متقاضیان بر دریافت خودروی ثبت‌نامی خود اصرار دارند، این در شرایطی است که تولید‌کنندگان تاکید بر تحویل خودروی جایگزین با قیمت بیشتر دارند.
دلیل امتناع خودروسازان از تحویل خودروی ثبت‌نامی

حالا خبرگزاری فارس در گزارشی به این موضوع پرداخته و با ثبت پویشی با عنوان «چرا سایپا بخشنامه واریز وجه شاهین دستی را اعلام نمی‌کند»، به نقل از برخی متقاضیان این خودرو تاکید کرده که نزدیک به ۹هزار نفر در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برای خرید شاهین دستی ثبت‌نام کرد‌ه‌اند و نوبت تحویل این متقاضیان زمستان ۱۴۰۳ اعلام شده است.
اما این خودروساز مدتی پیش و زودتر از موعد تعیین‌شده برای متقاضیان شاهین دستی، فراخوان واریز وجه ارسال کرد و در فراخوان مذکور به مشتریان اعلام کرد که برای خرید «شاهین اتومات» واریز وجه کنند. مخاطبان در ادامه اظهار کرده‌اند، از آنجا که قیمت شاهین اتومات بیشتر از شاهین دستی است و بسیاری از متقاضیان امکان تامین وجه خرید‌ شاهین اتومات را نداشتند، نتوانستند در طرح تبدیل خودرو شرکت کنند و نسبت به این اقدام خودروساز معترض بودند؛ لذا از شرکت خودروساز می‌خواهند نسبت به عرضه شاهین دستی که خودروی ثبت‌نامی آنها در سامانه یکپارچه بوده اقدام کند.

حال شرکت سایپا در توضیحی در پاسخ به انتقادات مطرح‌شده تاکید کرده که گروه خودروسازی سایپا در راستای کسب رضایت مشتریان، امکان تحویل خودروی شاهین اتوماتیک را برای مشتریان ثبت‌نامی خودروی شاهین دنده‌ای فراهم کرده است؛ ‌‌دعوتنامه این دسته از مشتریان پیشنهادی و تصمیم‌گیری در زمینه جایگزین کردن شاهین اتوماتیک با شاهین دنده‌ای کاملا اختیاری است.

منبع: دنیای اقتصاد


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین