يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-14:8 شمسی /4/28/2024 2:08:40 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:61246
  • زمان انتشار:چهارشنبه 6 دی 1402-7:42

فولکس واگن می‌خواهد تا سال ۲۰۲۶ دومیلیارد یورو به سرمایه خود اضافه کند. فولکس واگن برای رسیدن به این هدف، هزینه‌های خود را تا جایی که ممکن است کاهش می‌دهد و تغییرات عمده‌ای در رویه خود در نظر گرفته است. طبق برنامه این شرکت که عنوان «شتاب به جلو» را داراست، اقداماتی در تمامی سطوح شرکت انجام خواهد شد.
فولکس واگن صرفه‌جویی می‌کند

به گزارش خودرونامه، پیش از این توماس شافر، مدیرعامل این خودروسازی، با انتقاد از هزینه‌های بالای این شرکت گفته بود: «فولکس ‌واگن دیگر رقابتی نیست.» بنابراین کاهش هزینه‌ها می‌‌تواند خودروساز را به مسیر اصلی برنامه‌های خود بازگرداند.اولین اقدام این شرکت این است که زمان لازم برای توسعه یک خودروی جدید را از ۵۰ ماه فعلی به ۳۶ ماه کاهش دهد.

فولکس‌‌واگن اصرار دارد سه سال برای عرضه یک خودرو به بازار «بدون فدا کردن کیفیت یا ایمنی» کافی است. این اقدام به‌تنهایی به شرکت کمک می‌کند تا پایان سال ۲۰۲۸ بیش از یک‌میلیارد یورو صرفه‌جویی کند.یکی دیگر از تغییرات عمده در شیوه کار این شرکت کاهش تعداد تولید خودروهای آزمایشی است.

در طول توسعه ۳۶ماهه یک خودرو، ۵۰درصد کمتر نمونه اولیه برای اهداف ارزیابی ساخته خواهد شد. فولکس ‌واگن می‌گوید این تصمیم تاثیر منفی زیادی بر کیفیت نخواهد داشت.

تخمین زده می‌شود که این اقدام صرفه‌جویی سالانه ۴۰۰میلیون یورو (۴۳۸میلیون دلار) را برای این شرکت به همراه داشته باشد. فولکس‌ واگن می‌‌گوید این اقدامات سال آینده به ثمر می‌نشیند.

منبع: دنیای اقتصاد


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین