يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-1:14 شمسی /4/28/2024 1:14:14 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:61065
  • زمان انتشار:يکشنبه 19 آذر 1402-23:6
در راستای مسئولیت های اجتماعی و کاهش آلودگی هوا

شرکت امداد خودروسایپا در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و در جهت کاهش آلودگی هوا، طرح جشنواره هوای پاک را به مرحله اجراء درآورد.
جشنواره هوای پاک شرکت امداد خودروسایپا آغاز شد

به گزارش خودرونامه، جشنواره هوای پاک با هدف معرفی خدمات خودرو در محل این شرکت و خدمت رسانی به مشتریان گروه خودروسازی سایپا آغاز و تا ۱۱ بهمن ماه ادامه دارد.

دارندگان خودروهای سواری گروه خودروسازی سایپا، شامل خودروهای گروه ایکس ۱۰۰ و ایکس ۲۰۰، برلیانسH۲۰۰ و برلیانس H۳۰۰، کوییک، شاهین، چانگان CS۳۵، سراتو، تندر ۹۰ و ساندرو می توانند از مزایای جذاب این طرح در بازه زمانی جشنواره استفاده کنند.

اختصاص دو بسته هدیه پایه (شامل ۲ قطعه یدکی خودرو رایگان) و کامل (شامل ۵ قطعه یدکی خودرو رایگان) به تمام خودروهای مشمول طرح، از جمله جذابیت های این جشنواره است که با توجه به انتخاب هر کدام از بسته ها در هنگام دریافت خدمت، تعداد ۲ تا ۵ قطعه به صورت رایگان به مشتری اختصاص پیدا می کند.

همچنین هزینه ایاب و ذهاب خدمت رسانان در این طرح به صورت رایگان است و مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۸۴۴۴۴ و یا مراجعه بهسایت شرکت امدادخودروسایپا به نشانی www.emdadsaipa.ir  نسبت به ثبت درخواست خدمات در محل خود اقدام کنند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین