چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403-21:10 شمسی /5/8/2024 9:10:52 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:60843
  • زمان انتشار:يکشنبه 28 آبان 1402-17:22

سيستم حمل محصول مكانيزه در شركت ورق خودرو چهارمحال و بختياري راه اندازی شد.
راه اندازی حمل محصول مكانيزه در شركت ورق خودرو چهارمحال و بختياري

به گزارش خودرونامه، سيستم حمل محصول مكانيزه در شركت ورق خودرو چهارمحال و بختياري با پیگیری مجدانه مدیر عامل شرکت و با همکاری شرکت بین المللی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا به بهره برداری رسید.

رییس فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال گفت:این سیستم برای اولین بار در گروه هلدینگ شرکتهای فولاد مبارکه پیاده سازی شد. نوبت دهی برای حمل بار کامیون ها در گذشته توسط نیروی انسانی انجام می شد که با مکانیزه شدن سیستم حمل ، نوبت دهی بدون مداخله نیروی انسانی به صورت آنلاین انجام می شود.

 داود کریمی افزود: سیستم حمل مکانیزه مزایایی همچون -تخصيص اتوماتيك حواله ها - اجراي مدل - تخصيص باربري -صدور حواله حمل -راكدكردن حواله هاي روزهاي قبل -دريافت نوبت دهي آنلاين توسط باربري با قابلت اتصال به حواله و ..برای حمل بار در شرکت را به همراه دارد.

کریمی محاسن اين سيستم را به حداقل رساندن خطای كاربری و بالا بردن سرعت بارگیری بیان کرد و اظهار داشت: در طي كليه مراحل ، كاهش خطاي نيروي انساني و حذف كاغذ از چرخه بارگيري و تسريع درنوبت دهي و عمليات بارگيري ، برنامه ريزي انبارها و جلوگيري از تجميع كاميون در ايستگاه هاي انتظامات، توزين و انبار بارگيري نیز از دیگر مزیت های سیستم حمل بار مکانیزه است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین