يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-0:42 شمسی /4/28/2024 12:42:22 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:60788
  • زمان انتشار:شنبه 27 آبان 1402-13:31
مدیرعامل شرکت زامیاد در نشست با هیأت مدیره کانون سراسری نمایندگان گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد؛

نشست هماهنگی کانون نمایندگان سراسری گروه خودروسازی سایپا در شرکت زامیاد با حضور سعید علی زاده مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت زامیاد با اعضاء هیات مدیره کانون سراسری نمایندگان گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.
اهمیت ویژه ارتقاء کیفیت و افزایش سرعت خدمات در حوزه خودروهای تجاری

به گزارش خودرونامه، در این نشست، سعید علی‌زاده مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به اهمیت خدمات در حوزه خودروهای تجاری و کار بیان داشت: باتوجه ‌به بازار رقابتی در تولید خودروهای تجاری و جایگاه خاص این نوع خودروها در حمل ‌و نقل جاده‌ای کشور، بخش خدمات ‌پس‌ از فروش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او افزود: گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان، از شاخص‌های مهم در این حوزه از صنعت خودروسازی محسوب می‌شود و بهبود این شاخص موجب ارتقاء هر بنگاه تولیدی است. لذا ضرورت افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات و تامین به موقع قطعات یدکی برای شبکه خدمات پس از فروش اولویت اصلی است.

مدیرعامل زامیاد همچنین با تأکید بر ایجاد تعامل دو سویه و تسهیل در روند فعالیت نمایندگی های شبکه خدمات پس از فروش و شرکت زامیاد بیان داشت: با توجه‌به جایگاه ویژه و ارتباط بی‌واسطه نمایندگان با مشتریان، نظرات و تجربیات آنها راه گشای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خواهد بود.

گفتنی است، حاضران در نشست هماهنگی کانون سراسری نمایندگان گروه خودروسازی سایپا با شرکت زامیاد، با ارائه گزارش و بررسی موضوعاتی همچون: هزینه های خدمات پس از فروش، سنجش و ارتقاء میزان رضایت مشتریان، ایجاد بستر تعامل و هم ‌اندیشی مشترک نمایندگی ها و شرکت زامیاد به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده پرداختند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین