يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-1:19 شمسی /4/28/2024 1:19:59 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:60765
  • زمان انتشار:چهارشنبه 24 آبان 1402-23:5

از روز گذشته که نمایشگاه تحول صنعت خودرو، فعالیت خود را آغاز کرد، بازدیدکنندگان از محصولات جدید سایپا به خصوص خودروهای برقی که حاصل همکاری تجاری با کشور چین است، استقبال کردند.
استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه تحول صنعت خودرو، از محصولات جدید سایپا/ خودروهای برقی سایپا در کانون توجه مردم

به گزارش خودرونامه، نمایشگاه تحول صنعت خودرو که از روز گذشته افتتاح شده و تا ۲۶ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، برپا است، فرصتی را فراهم کرده است که گروه خودروسازی سایپا محصولات جدید، به روز،‌ مدرن و با کیفیت خود را به نمایش بگذارد.

در این نمایشگاه گروه خودروسازی سایپا ۱۵ محصول ارایه کرده است. در این نمایشگاه گروه خودروسازی سایپا خودروی برقی آریا (در قالب نمایش تصویری و معرفی تغییرات قوای محرکه و داشبورد)، خودروی هیبرید R۹ و (EV-R) SL ۰۳(برند لوکس دیپال زیرمجموعه شرکت چانگان)، E-STAR و EADO (دو محصول شرکت چانگان)، خودروSINOGOLD و نمونه تحقیقاتی اطلس برقی را در معرض دید عموم قرار داده است.

همچنین در نمایشگاه یاد شده ضمن نمایش خودروهای سهند، شاهین اتوماتیک، ساینا دوگانه‌سوز، کوییکGX و اطلس، مردم می‌توانند خودروهای وارداتی غیربرقی که شامل DL۵ و انواع چانگان‌های ۱۵CS، ۵۵CS و CS۳۵ پلاس است را از نزدیک ببینند.

در این نمایشگاه،‌ رویداد آموزش و نشست‌های تخصصی با محوریت خودروهای برقی برگزار و فرصت‌های نوآوری و فناوری که گروه سایپا به دست آورده است، ارایه می‌شود. همچنین در راستای رفع چالش‌ها، بهبود خودروهای تولید داخل و جلب رضایت حداکثری مشتریان،‌ از بازدیدکنندگان نظرسنجی می‌شود و قطعا نتایج این امر می‌تواند به توسعه صنعت خودرو، کمک قابل توجهی کند.

گفتنی است این نمایشگاه با محوریت تحول در صنعت خودرو و معرفی آخرین دستاوردهای این صنعت و تمرکز بر روی فناوری‌های نوین نظیر خودروهای برقی، محصولات متصل و… برگزار شده است. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی با آخرین تحولات صنعت خودرو و محصولات جدید این صنعت است. بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه، اطلاعات خود را در مورد صنعت خودرو افزایش دهند و محصولات جدید این صنعت را از نزدیک ببینند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین