يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-17:34 شمسی /4/28/2024 5:34:41 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:60740
  • زمان انتشار:چهارشنبه 24 آبان 1402-10:7
مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری به منظور سالروز افتتاح این شرکت:

مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: این شرکت به‌عنوان تنها تولیدکننده محصولات گالوانیزه خودرویی در کشور، رسالت خود را تولید و تأمین گریدهای باکیفیتی از ورق‌های فولادی موردنیاز صنعت خودروسازی و لوازم‌خانگی در کشور می‌داند.
رسالت شرکت ورق‌خودرو تولید و تأمین ورق موردنیاز صنایع خودروسازی و لوازم‌خانگی است

به گزارش خودرونامه، تقویم رویدادهای گروه فولاد مبارکه را که ورق بزنیم از ۲۴ آبان ماه با عنوان سالروز افتتاح شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری (سال۱۳۸۹) یاد شده است. این شرکت به‌عنوان تنها تولیدکننده محصولات گالوانیزه خودرویی در کشور، رسالت خود را تولید و تأمین گریدهای باکیفیتی از ورق‌های فولادی موردنیاز صنعت خودروسازی و لوازم‌خانگی در کشور می‌داند.

به گفته حمید شجاعی، مدیرعامل این شرکت، شرکت ورق‌خودرو پس از ملحق شدن به گروه فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۳، نقش پررنگ‌تری در چرخه اقتصاد و صنعت کشور ایفا کرده و با گام برداشتن در مسیر تعالی سازمانی، حمایت از تولید داخلی را همواره در اولویت خود قرار داده است.

صادرات محصولات گریدهای کیفی به سایر کشورها با توجه به شرایط تحریمی شدید و اولویت کشور، هدفی استراتژیک این شرکت پس از تأمین نیاز صنایع داخلی است. حفظ پیوستگی تولید در صنایع داخلی خودروسازی و لوازم‌خانگی از حیث تأمین ورق‌های گالوانیزه، اولویت اصلی شرکت ورق‌خودرو است و در این مسیر از تمام امکانات خود استفاده خواهد کرد.

ظرفیت تولید ۴۰۰ هزار تنی انواع ورق‌های گالوانیزه ویژه و تجاری بر اساس جدیدترین استانداردهای بین‌المللی، زمینه‌ساز اشتغال حدود ۲۵۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۴ هزار نفر را به‌صورت غیرمستقیم فراهم کرده است که جایگاه ورق‌خودرو را در استان چهارمحال و بختیاری به‌خوبی نشان می‌دهد. با توجه به نیاز صنایع خودروسازی و لوازم‌خانگی به گریدهای جدید ورق گالوانیزه کیفی و نیاز روزافزون کشور به این محصولات، شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری طرح‌های توسعه‌ای مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است که با اجرایی شدن آن‌ها نه‌تنها کشور در مسیر خودکفایی در تأمین این محصولات قرار می‌گیرد، بلکه از خروج ارز از کشور در شرایط تحریمی شدید کشور نیز جلوگیری می‌شود.

این شرکت طی ۱۳ سال فعالیت مجدانه، همواره خود را متعهد به توسعه پایدار از منظرهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی دانسته و در رفع نیاز صنایع کشور کوشیده است. ثبت سه رکورد تولید محصول، عملکرد این شرکت در بورس کالا و دست‌یابی به سهم تقریباً ۵۰ درصدی از حجم معاملات ورق گالوانیزه در بازار تنها در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ به‌خوبی گویای این مطلب است.

شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری در ادامه مسیر توسعه و پیشرفت خود با استعانت از درگاه پروردگار و به پشتوانه همت کارکنان غیور، خدمت‌گزار و متخصص خود در هلدینگ فولاد مبارکه، خواهد کوشید با حفظ جایگاه شرکت در زنجیره ارزش فولاد کشور و تداوم حرکت در مسیر تعالی سازمانی، تولید کمّی، کیفی و متوازن گریدهای ورق گالوانیزه با ارزش‌افزوده بالا را که موردنیاز صنایع به‌ویژه صنعت خودروسازی و لوازم‌خانگی است افزایش بخشد و با تأمین نیاز کامل صنایع داخلی، مسیر صادرات محصولات کیفی، ارزآوری و بی‌اثرسازی تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری ادامه دهد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین