يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-17:51 شمسی /4/28/2024 5:51:27 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:60632
  • زمان انتشار:دوشنبه 15 آبان 1402-11:59

رئیس هیات‌مدیره انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور از آخرین جزئیات تعویض رایگان مخازن سوخت سی‌ان‌جی تاکسی‌ها خبر داد. 
جزئیات تعویض رایگان مخازن سوخت سی‌ان‌جی تاکسی‌ها

به گزارش خودرونامه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن جوهری، رئیس هیات‌مدیره انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور، در خصوص آخرین وضعیت تعویض رایگان مخازن تاکسی‌ها گفت: ما منتظر سازمان برنامه و بودجه هستیم که منابع مالی را به ما تخصیص دهند.
به گفته وی، میزان منابع که باید تخصیص یابد به میزان تاکسی‌هاست. به طور کلی باید یک مبلغ به صورت الحساب تخصیص دهند تا کار تعویض آغاز شود.

جوهری در پاسخ به این سوال که آیا تعویض مخازن قبل سال انجام خواهد شد گفت: این طرح باید قبل سال ۱۴۰۲ انجام شود. ما تمام تلاشمان این است که پروژه هرچه سریع‌تر انجام شود.

رئیس هیات‌مدیره انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور گفت: با توجه به اتفاقات که در جایگاه‌ها به دلیل فرسودگی مخازن در حال انجام است، این طرح تعویض رایگان مخازن تاکسی باید تسریع شود، چراکه ریسک انفجار در جایگاه‌ها افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ما در خواست داشتیم که خودروهای شخصی هم در این طرح تعویض رایگان مخازن قرار گیرند که متاسفانه در این مرحله قرار نگرفته‌اند و امیدواریم در ویرایش مصوبه هیات وزیران این طرح قرار گیرد.

جوهری گفت: با توجه به قیمت بالای مخازن مردم توان تعویض مخازن را ندارند و اگر ما می‌خواهیم ارتقای ایمنی خودروهای دوگانه‌سوز انجام شود باید دولت ما را همراهی کند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین