شنبه 8 ارديبهشت 1403-23:0 شمسی /4/27/2024 11:00:44 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:60597
  • زمان انتشار:سه شنبه 9 آبان 1402-7:43

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس از مصوبه این کمیسیون برای استفاده از گاز LPG برای سوخت خودروها و احداث جایگاه‌های سوخت گاز مایع خبر داد.
مصوبه کمیسیون تلفیق برای احداث جایگاه‌های سوخت گاز مایع

به گزارش خودرونامه به نقل از فارس، حجت الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست دیروز این کمیسیون گفت: در این جلسه بعضی از مواد ارجاعی از صحن درباره لایحه برنامه هفتم توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در جریان بررسی این مواد اعضای کمیسیون تلفیق مصوب کردند که استفاده از گاز مایع LPG برای سوخت خودروها در طول سال‌های اجرای برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد و دولت نسبت به احداث جایگاه‌های سوختLPG اقدام کند.

نوروزی ادامه داد: ماده ۴۷ که مربوط به اهداف کمی سنجه های عملکردی صنعت، معدن و رشد تولید بود نیز به تصویب رسید. این جدول ۹ بخش شامل پتروشیمی، فولاد، مس، آلومینیوم، زغال سنگ، سرب و روی و طلا، خودرو، معدن و ماشین سازی دارد که در هر بخش اهداف کمی سنجه‌های عملکردی آن تا پایان برنامه هفتم توسعه پیش بینی شده است.

وی گفت: در بخش خودروی این جدول پیش بینی سالانه تولید ۳ میلیون انواع خودروی سواری و تجاری، عرضه سالانه ۲۰۰ هزار انواع خودروهای برقی و برقی-بنزینی (هیبریدی) و اسقاط سالانه ۵۰۰ هزار انواع خودروی فرسوده شده است.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار داشت: در این جلسه آقای قالیباف نیز در کمیسیون حضور پیدا کرد و درباره بندهای مربوط به ایثارگران و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مطالبی مطرح شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس در جلسه امروز کمیسیون تلفیق گفت که مواد مربوط به ایثارگران و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در جلسات علنی هفته آینده در صحن به رأی خواهیم گذاشت.

وی افزود: بنا شد تا مواد مربوط به ایثارگران و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بار دیگر در جلسات این هفته کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد و پس از بررسی‌های نهایی برای رأی‌گیری در صحن آماده شود.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین