يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-3:39 شمسی /4/28/2024 3:39:41 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:58198
  • زمان انتشار:شنبه 1 مهر 1402-12:48

رییس كمیسیون صنایع مجلس در نشستی كه با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیران ارشد این شركت برگزار شد، ضمن بازدید ‌از خودروهای جدید، در جریان روند توسعه محصولات گروه سایپا قرار گرفت.
بازدید رییس كمیسیون صنایع مجلس از برنامه‌های توسعه محصول سایپا

به گزارش خودرونامه، عزت الله اكبری تالارپشتی در این نشست ضمن بازدید و آشنایی با خودروهای جدید سایپا، در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای تولید و توسعه خودروهای اتوماتیک قرار گرفت.

خودروی آریا با موتور M۲۰ با مصرف سوخت كمتر از ۷ لیتر در ۱۰۰ كیلومتر،‌ نخستین خودرویی بود كه مورد بازدید رییس كمیسیون صنایع مجلس قرار گرفت.

محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان این بازدید گفت: این خودرو در بالاترین سطح كیفیت عرضه خواهد شد و اكنون ۳۵ دستگاه از این خودرو با موتور M۲۰ در حال طی كردن مراحل تست فنی است كه پس از دریافت تاییدیه‌های لازم، در تیرماه ۱۴۰۳ به تولید انبوه و عرضه خواهد رسید.

خودروی آریا با موتور ۲۰۰۰ سی سی و یونی کی با موتور هیبریدی پلاگین سایپا، دیگر خودروی مورد بازدید رییس كمیسیون صنایع مجلس بود. این خودرو با مصرف سوخت ۹ دهم لیتر در حالت هیبرید، در بالاترین سطح كیفیت به بازار عرضه خواهد شد.

شاهین اتوماتیک نیز در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت كه تولید انبوه آن آغاز شده است. از دیگر خودروهای مورد بازدید، شاهین پلاس تیونینگ شده توسط سایپایدك بود كه به عنوان كسب و كار جدید سازمان خدمات پس از فروش سایپا مورد استقبال قرار گرفت.

اكبری تالارپشتی در حین بازدید از خودروهای یاد شده،‌ گفت: انتظار جامعه از خودروسازان داخلی، توسعه تولید خودروهای اتوماتیک است كه در برنامه‌های توسعه محصول سایپا به آن توجه شده است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین