شنبه 8 ارديبهشت 1403-20:22 شمسی /4/27/2024 8:22:37 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:52504
  • زمان انتشار:چهارشنبه 21 تير 1402-14:5
مدیرسامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرد

مدیرسامانه یکپارچه تخصیص خودرو، با بیان اینکه طبق وعده داده شده، سایت سامانه یکپارچه برای سه درصد باقی‌مانده از مرحله دوم که با ظرفیت جذب نشده خودروسازان خصوصی مواجه شده بودند، در شهریور ماه بازگشایی خواهد شد گفت: این بازگشایی مربوط به مرحله سوم نبوده و ادامه مرحله دوم است؛ ضمن اینکه هنوز تاریخ دقیق بازگشایی سایت سامانه و خودروهای قابل عرضه مشخص نیست.
بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو برای ۳ درصد از باقی ماندگان مرحله دوم در شهریور ماه

به گزارش خودرونامه به نقل از ایسنا، چند روزی است برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از آغاز مرحله سوم فروش یکپارچه خودروها و حتی اسامی خودروهایی که قرار است عرضه شود، صحبت می‌کنند.

در این رابطه مهدی تقدسی- مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودروها- در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم، سایت سامانه یکپارچه برای آن دست متقاضیان (سه درصد) مرحله دوم فروش خودروها که متقاضی خودروهای CKD  خودروسازان خصوصی بودند اما با توجه به محدودیت ایجاد شده و ظرفیت جذب نشده خودروسازان، تخصیص صورت نگرفته بود، باز خواهد شد تا با حفظ اولویت، امکان انتخاب خودروی جدید و جایگزین برایشان فراهم شود.

وی افزود: هنوز اینکه چه خودروهایی عرضه خواهند شد، مشخص نیست؛ باتوجه به اینکه براساس ظرفیت‌های خالی که برای تعدادی محصولات در سال جاری و همچنین در سال ۱۴۰۳ وجود دارد، سایت برای این افراد بازگشایی می‌شود، خودروسازان تا آن زمان (شهریور ماه) اعلام خواهند کرد که کدام محصولات خود را عرضه خواهند کرد تا متقاضیان بتوانند تقاضای خود را ثبت کنند؛ بنابراین اسامی منتشر شده از خودروها در حال حاضر مورد تایید نیست. 

پس از تعیین تکلیف ثبت‌نام متقاضیان باقی‌مانده مرحله دوم برای مرحله سوم برنامه‌ریزی می‌کنیم

تقدسی تاکید کرد: این بازگشایی در راستای تکمیل مرحله دوم فروش یکپارچه خودروهاست و ارتباطی با مرحله سوم ندارد. پس از تعیین تکلیف این مرحله که قطعا در شهریور ماه خواهد بود اما هنوز تاریخ دقیق آن نیز مشخص نیست. پیش‌ از آغاز بازگشایی سایت، اطلاع‌رسانی‌ها در این زمینه صورت خواهد گرفت. پس از تعیین تکلیف این مرحله و نقطه پایان بر مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، برنامه‌ریزی برای مرحله سوم آغاز خواهد شد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین