دوشنبه 10 ارديبهشت 1403-4:31 شمسی /4/29/2024 4:31:30 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:50218
  • زمان انتشار:شنبه 6 اسفند 1401-7:59

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهارنظرهای غیرکارشناسی موجب شوک به بازار خودرو می‌شود، گفت: توقف خط تولید یک خودرو کار مهمی نیست، زیرا این خودروها باید سال‌ها قبل از خط تولید خارج می‌شدند. 
پرونده پژو ۲۰۶ در کمیسیون صنایع مجلس

به گزارش خودرونامه به نقل از خانه ملت، بهزاد رحیمی درباره اخبار متناقض ایران‌خودرو درباره توقف خط تولید پژو ۲۰۶ یا تداوم تولید آن، گفت: این اتفاقات دخالت غیرمسوولانه در بازار خودرو است و مانند سایر سیاست‌های خودروسازان به ضرر مصرف‌کنندگان است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: فردی که به عنوان کارشناس یک شرکت خودروسازی اظهارنظر می‌کند باید اطلاع کاملی داشته باشد؛ خودروسازان باید پیش از توقف خط تولید خودرو، اطلاعات دقیقی از زمان توقف تولید، خودروی جایگزین و شرایط آن را به اطلاع مردم برسانند. این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: خودروسازان باید پیش از اعلام خبر توقف خط تولید خودرویی، جایگزین آن را به بازار معرفی و عرضه کنند تا با توقف تولید بازار دچار التهاب بیشتری نشود؛ البته باید دقت داشت خودروی جایگزین باید با خودرویی که تولید آن متوقف شده از نظر قیمت متناسب باشد. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خودروی جایگزین باید شرایط فنی، کیفیت و ظاهری بهتری نسبت به خودروی قبلی داشته باشد، تصریح کرد: پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ عملا شبیه هستند و در واقع پلتفرم آن‌ها یکی بوده و شکل چراغ پژو ۲۰۷ تغییر کرده است. رحیمی تاکید کرد: توقف خط تولید پیکان و جایگزین شدن پژو آردی در آن زمان تا حدی قابل‌توجیه بود، اما اقدات فعلی پذیرفتنی نیست و ما این موضوع را از طریق کمیسیون صنایع پیگیری می‌کنیم.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین