يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-0:41 شمسی /4/28/2024 12:41:39 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:44040
  • زمان انتشار:دوشنبه 23 آبان 1401-7:57

 قیمت خودروی جدید کیاموتورز برای سال ۲۰۲۳ اعلام شد. تغییراتی در خط تولید کیا EV۶ مدل ۲۰۲۳ وجود دارد، به نحوی که این شرکت تریم پایه را حذف کرده است. 
اعلام قیمت کیا EV۶ مدل ۲۰۲۳

این بدان معناست که ارزان‌‌ترین مدل این خودرو اکنون پس از هزینه هزار و ۲۹۵دلاری مقصد، ۴۹هزار و ۷۹۵دلار قیمت دارد که ۷هزار و ۱۰۰ دلار بیشتر از مدل ۲۰۲۲ است.

EV۶ ویند مدل ۲۰۲۳ نیز هزار دلار گران‌تر از سال گذشته است. EV۶ لایت مدل ۲۰۲۲ منحصرا با دیفرانسیل عقب و بسته باتری ۵۸کیلووات‌ساعتی عرضه شد و دارای یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۶۸ اسب بخار (۱۲۵ کیلووات) است. این تریم می‌تواند در ۰/  ۸ ثانیه به سرعت ۶۰مایل در ساعت (۹۶کیلومتر در ساعت) برسد. برد تخمینی نیز ۲۳۲ مایل (۳۷۳ کیلومتر) است. تریم ویند به صورت دیفرانسیل عقب و چهار‌چرخ متحرک در دسترس است. نسخه تک‌موتوره و محرک عقب ۲۲۵ اسب بخار (۱۶۸کیلووات) و برد ۳۱۰ مایل (۴۹۹ کیلومتر) دارد. نوع دو‌موتوره و تمام‌چرخ محرک این خودرو نیز ۳۲۰ اسب‌بخار (۲۳۹کیلووات) قدرت دارد و می‌تواند ۲۸۲ مایل (۴۵۴ کیلومتر) را طی کند. کیا تحویل EV۶ را به نمایندگی‌های ایالات متحده در فوریه ۲۰۲۲ آغاز کرد. از اکتبر تاکنون، این شرکت ۱۸هزار و ۷۵۰ دستگاه را تا کنون در سال جاری تحویل داده است. EV۶ در اولین سال حضور خود در بازار به افتخاراتی دست یافت و برنده خودروی سال اروپا شد.

منبع: دنیای اقتصاد


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین