دوشنبه 10 ارديبهشت 1403-18:32 شمسی /4/29/2024 6:32:31 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:26976
  • زمان انتشار:يکشنبه 24 بهمن 1400-12:14

در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تامین نیاز بازار، شبکه تامین این گروه صنعتی با همدلی و عزم جهادی خود و در سایه اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش خودروهای کف پارکینگ بسیج شدند.
نقش ساپکو در تجاری سازی خودروها

به گزارش خودرونامه، عادل پیرمحمدی، مدیرعامل ساپکو ضمن اشاره به برنامه‌ریزی منظم و پیگیری‌های منسجم و ساختاریافته حوزه‌های مختلف ساپکو و شبکه تامین براساس تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، افزود: در حال حاضر اصلی ترین اولویت شرکت ساپکو، تجاری سازی خودروهای دارای کسری قطعه است.
وی ادامه داد: برای این منظور در قالب جلسات منظم تولید، پیگیری مستمر تامین قطعات کسری انجام و مذاکرات با سازندگان شبکه گسترده تامین به منظور تجاری سازی خودروهای کف پارکینگ در جریان است.
مدیر عامل ساپکو همچنین اظهار امیدواری کرد، با خودباوری، اعتقاد و اعتماد به داشته ها و قابلیت های فنی و تکنولوژی و در کشاکش تحریم های ظالمانه، در سایه همراهی و هم افزایی جهادگران شبکه تامین گروه صنعتی ایران خودرو، تا پایان سال ۱۴۰۰ خودروهای دارای کسری قطعه به تعداد ۴۰ هزار دستگاه کاهش یابد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین