چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403-23:26 شمسی /5/8/2024 11:26:56 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1815
  • زمان انتشار:سه شنبه 16 بهمن 1397-2:40
تجمعی دیگر در مقابل وزارت صمت

گروهی دیگر از خریداران خودرو، روز دوشنبه 15 بهمن در مقابل وزارت صمت تجمع اعتراضی برپا کردند.
اعتراض به هاوال، رنو و داخلی ها
🔻تجمع اعتراضی مشتریان برخی خودروسازان مقابل وزارت صنعت
🔸بیش از 100 خریدار خودروهای وارداتی و تولید داخل امروز (دوشنبه) با برگزاری تجمع اعتراض آمیز مقابل ساختمان اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیدگی مسئولان به مطالبات خود را خواستار شدند.
🔸بیشتر معترضان از مشتریان گروه خودروسازی صنعت خودرو آذربایجان، کارمانیا، هاوال، ایران خودرو و رنو بودند.
🔸مشتریان معترض گروه خودروسازی صنعت خودرو آذربایجان با در دست داشتن دست نوشته ها و پارچه نوشته هایی به آنچه «عوامفریبی و درغگویی» این شرکت عنوان می کردند، اعتراض داشتند. آنان به بخش هایی از مصاحبه «فریبرز زارعی» قائم مقام فروش و خدمات پس از فروش این شرکت، با برخی خبرگزاری ها اشاره می کردند که عنوان کرده بود «در شرایط کنونی که برای 6 هزار دستگاه خودرو پیش فروش انجام داده ایم تا 10 برابر آن موجودی قطعه داریم و بر این اساس محدودیتی برای تولید یا خدمات پس از فروش وجود ندارد».
🔸صنعت خودرو آذربایجان مجوز پیش فروش فقط هزار دستگاه خودرو را دارد اما نسبت به پیش فروش 6 هزار دستگاه اقدام کرده که خلاف مقررات است.
🔸آنگونه که ایرنا گزارش داده، مبلغ 50 میلیون تومان از تک تک مشتریان در پیش فروش اخذ شد و قرار بود تا فروش ها به صورت قیمت قطعی و تحویل خودروها 100 تا 140 روزه باشد که مصادف با پایان آذرماه می شد، اما تاکنون دعوتنامه ای برای هیچیک از مشتریان ارسال نشده است.
🔸این روزها نمایندگان شرکت در تماس با مشتریان، زمان تحویل خودروها را تا هشت ماه دیگر عنوان می کنند.
#خودرونامه 
@khodronameh

نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین