سه شنبه 25 ارديبهشت 1403-4:40 شمسی /5/14/2024 4:40:05 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1656
  • زمان انتشار:چهارشنبه 6 تير 1397-12:35

شركت خودروسازي فورد گهواره‌اي ابداع كرده است كه تمام حالات ماشين را بازسازي مي‌كند.صدا، نور و تكان‌هايي كه داخل يك خودرو در حال حركت وجود دارد در اين گهواره تعبيه شده است و براي كودك شما حس داخل ماشين در حال حركت را القا مي‌كند تا فرزند شما سريع تر بخواب برود.
فرشاد حاجی‌قاسمی
خبر خوش برای والدين كودكان بدخواب

خودرونامه|خبري كه مطمئنا خيلي از خانواده هارا خوشحال خواهد كرد و رويايي ديگر را به حقيقت تبديل خواهد كرد.ابداعي كه باعث فراهم كردن خوشحالي پدر و مادرها هستند. والديني كه به تازگي داراي فرزند شدند يا هنوز با وجود گذراندن دوران نوزادي فرزند خود به طور كامل مشكل كودكشان حل نشده است.مشكلاتي نظير قولنج، شب‌ها در هنگام خواب و سردرگمي در روز، شكم‌هاي ناراحت و بيماري نظير كوليك كه مي‌توان گفت بيشتر نوزادان تازه متولد شده با اين بيماري دست و پنجه نرم مي‌كنند، گرسنگي يا خستگي بيش از حد مي تواند باشد كه شايد تنها راهي كه پيش روي اين خانواده ها قرار داردتا از بي‌تابي‌ها و گريه‌هاي كودكان خود در امان باشند استفاده از وسيله نقليه و رانندگي است.پدر و مادرهايي كه مجبورند براي خواباندن نوزادان خود در شبانگاه به رانندگي مشغول شوند. رانندگي كه زمان معين يا مقصد مشخصي ندارد و تنها يك هدف وجود دارد آن هم خوابيدن كودك است.
ابداع اين وسيله به خانواده ها كمك خواهد كرد از پايين آمدن هزينه ها گرفته كه همان مقدار بنزين يا گازي كه بايد مصرف كنيد براي خودروي خود تا صرفه جويي در زمان و سپري نكردن مسافتي بي مقصد و از همه مهمتر ايجاد آرامش براي خانواده است. نمونه اوليه اين گهواره با يك گوشي هوشمند كار مي‌كند كه به والدین اجازه می دهد یک تجربه رانندگی شبانه را برای نوزاد خود ایجاد کنند. لبه های بالايي دارای چراغ های کوچک است که به آرامی مي‌درخشد و در حالی که چارچوب تخت همراه با حركت هاي ملايم است یک صدای موتور مانند که مثل سر و صدایي است كه داخل كابين خودرو به گوش مي‌رسد تعبيه شده تا باعث شود بچه ها به خواب بروند.
                   
شركت خودروسازي فورد خبر از وجود اين طرح در مرحله اوليه را مي دهد و با سيل متقاضيان زيادي روبه رو است كه باعث مي‌شود اتمام اين پروژه را بيش از پيش جلو بي اندازد و زمان عرضه اين محصول را نزديك‌تر خبر دهد.با اين حال اين شركت هيچ زمان مشخصي را بيان نكرد و در ادامه از سايز بندي هاي مختلف اين محصول سخن گفت كه اين محصول تنها مختص نوزادان نيست و براي كودكان هم تعبيه شده است.


براي ديدن كليپ تبليغاتي محصول فورد به كانال خبري تلگرام «خودرونامه» مراجعه كنيد.
https://t.me/khodronameh


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین