دوشنبه 10 ارديبهشت 1403-6:50 شمسی /4/29/2024 6:50:57 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1093
  • زمان انتشار:شنبه 23 بهمن 1395-0:56
در جریان برگزاری همایش چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران؛

 چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی از فردا به مدت دو روز در محل سالن همایش های برج میلاد آغاز به کار خواهد کرد.
لاریجانی به دیدار خودروسازان می رود

به گزارش خودرونامه، علی لاریجانی به عنوان مهمان ویژه این همایش، در جمع بزرگان صنعت خودرو دنیا از فرصت های سرمایه گذاری در این صنعت و بخش های مختلف اقتصاد ایران سخن خواهد گفت.

این گزارش حاکی از آن است که مدیران عامل شرکت های پژو، سیتروئن و اسکانیا، رئیس انجمن جهانی خودروسازان، رئیس انجمن قطعه سازان فرانسه، قائم مقام رنو و قائم مقام گروه پژو- سیتروئن برای برگزاری همایش بین المللی صنعت خودرو ایران، در تهران حاضر خواهند شد.

بر اساس پیگیری های خودرونامه، این همایش با محور فروش و خدمات پس از فروش در بازر ایران برگزار شده و سخنرانان دیدگاه های خود را درباره آینده سرمایه گذاری در بازار خودرو ایران و منطقه ارائه خواهند کرد.

این همایش دو روزه در حالی آغاز به کار خواهد کرد که تولید خودروهای پسابرجامی در ایران از سوی کرمان موتور شروع شده و بناست تا در اسفند ماه با حضور رئیس جمهور خودرو پژو 2008 با حضور رئیس جمهور به عنوان اولین خودرو مشترک پژو و ایران خودرو رونمایی شود.

بازار خودرو ایران برای بسیاری از خودروسازان مطرح دنیا جذاب است به طوری که در حال حاضر مذاکره خودروسازان کشور با شرکت هایی نظیر فوللکس واگن، فیات، کیاموتورز و نیسان در حال انجام است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

منبع:خودرونامه

نظرات کاربران

آخرین عناوین