به گزارش خودرونامه، این موفقیت با رعایت الزامات استاندارد ملی شماره ۱۹۱۱۷ تحت عنوان «شیوه ارایه خدمات پسازفروش» حاصل شده و طی آن، پروانه کاربرد علامت استاندارد به شرکت ایساکو اعطا شده است. پیشتر گروه بهمن موفق به دریافت این نشان شده بود.
معاون خدمات پسازفروش شرکت ایساکو، در این باره گفت: این مجموعه در شرایط دشوار تحریمها و محدودیتهای اقتصادی، با تکیه بر تجهیزات پیشرفته، دانش فنی، تخصص داخلی و تعهد سازمانی، موفق شد الزامات سختگیرانه سازمان ملی استاندارد ایران را در بالاترین سطح ممکن احراز کند.
رسول رمضانی افزود: این موفقیت، گامی موثر در جهت افزایش اعتماد مشتریان و تثبیت جایگاه ایرانخودرو به عنوان پیشگام صنعت خودروی کشور است.
وی ادامه داد: از این پس، نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو میتوانند از علامت استاندارد ملی ایران در ارایه خدمات پسازفروش بهرهمند شوند.
رمضانی در پایان یادآور شد: تمام اقدامات ایساکو بر پایه ارتقای رضایت مشتریان است و این اقدام نیز در همین راستا، گامی مهم در جهت افزایش رضایت مشتریان و جلب اعتماد آنها به خدمات پسازفروش ایرانخودرو محسوب میشود.