• گروه مطلب:
  • کد مطلب:52627
  • زمان انتشار:يکشنبه 1 مرداد 1402-7:59

خودروسازی سایپا برخلاف تعهد خود به مشتریان در طرح پیش‌فروش شاهین، با گذشت ۲ ماه هنوز دعوت‌نامه‌ای برای مشتریان ارسال نکرده است. 
تاخیر در تحویل شاهین

به گزارش خودرونامه به نقل از فارس، برخی مشتریان سایپا عنوان کردند این گروه خودروسازی در پاییز سال ۱۴۰۱ اقدام به پیش‌فروش خودروی شاهین بدون محدودیت و با موعد ارسال دعوتنامه اردیبهشت و خرداد کرده و مبلغ ۱۷۳میلیون تومان نیز پیش‌پرداخت (۵۰درصد مبلغ خودرو) دریافت کرد. به گفته آنها، این خودروساز تاکنون دعوتنامه‌ای برای مشتریان ارسال نکرده و هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای بابت این تاخیر به مشتریان نمی‌دهد.
پس از مشکلاتی که در حوزه عرضه خودرو به صورت قرعه‌کشی وجود داشت، وزارت صمت طرحی را از اسفند‌ماه سال گذشته اجرایی کرد که براساس این طرح مقرر شد به تمام متقاضیانی که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ثبت‌نام کنند، بدون قرعه‌کشی و براساس فرآیند نوبت‌دهی خودرو داده می‌شود.

در نوبت دوم عرضه یکپارچه، خودروی شاهین در لیست عرضه این خودروساز قرار داشت که این موضوع حاکی از آن است که این خودروساز ظرفیت تولید و عرضه آن را دارا بوده است. بنابراین براساس تعهدی که خودروساز با عرضه خودرو از طریق اجرای طرح‌های پیش‌فروش دارد، باید پاسخگوی این تاخیر باشد و بیش از این مشتریانی را که حتی نیمی از وجه خرید خودرو را به خودروساز پرداخت کرده‌اند، در بلاتکلیفی قرار ندهد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.