پنجشنبه 9 فروردين 1403-16:27 شمسی /3/28/2024 4:27:07 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:9252
  • زمان انتشار:شنبه 24 اسفند 1398-16:39
همزمان با بازدید مدیرعامل گروه سایپا صورت گرفت؛

راه‌اندازی و تولید ماسک بهداشتی همزمان با بازدید سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در دو سایت مختلف این گروه آغاز شد. راه‌اندازی جهادی دو سایت تولید ماسک بهداشتی در سایپا
راه‌اندازی جهادی دو سایت تولید ماسک بهداشتی در سایپا

به گزارش خودرونامه، این سایت‌های تولیدی در شرکت‌های سایپاآذین و یکی از شرکت های زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا مستقر شده و در فضایی ایزوله با نظارت و مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روزانه ۱۵ هزار عدد ماسک تولید خواهند کرد.

این سایت ها به صورت جهادی و در کمتر از سه روز از دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا راه اندازی شده اند و محصولات آن ها غیرقابل فروش بوده و با هماهنگی نهادهای ذی ربط و مسئول، جهت کمک به شبکه سلامت کشور توزیع خواهند شد.

دو شرکت مذکور که وظیفه تولید قطعات با زمینه نساجی برای محصولات گروه خودروسازی سایپا را برعهده دارند، بخش زیادی از ظرفیت خود را به تولید ماسک بهداشتی اختصاص داده اند.

گروه خودروسازی سایپا در یک اقدام جهادی پیش‌تر نیز اعلام کرده بود شرکت‌هایی که توانایی و امکان تولید ماسک و سایر اقلام مورد نیاز در مقابله با بیماری کرونا را دارند، می توانند در قالب قرارداد فی‌مابین با این گروه همکاری کنند.

منبع: سایپانیوز

برچسب ها:

نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین