سه شنبه 11 ارديبهشت 1403-21:27 شمسی /4/30/2024 9:27:25 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:61092
  • زمان انتشار:چهارشنبه 22 آذر 1402-8:54

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی روز گذشته در گفت‌‌‌وگو با خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد که اگر خودروسازان مبلغ بیشتری از آنچه شورای رقابت مصوب کرده از مشتریان دریافت کرده باشند و طی ۲۰روز اقدام به بازگرداندن اضافه مبلغ دریافتی نکنند، ممکن است حساب آنها مسدود و حتی برخی از دارایی‌‌‌های آنها توقیف شود.
ضرب‌الاجل تعزیراتی به خودروسازان

به گزارش خودرونامه، محمدعلی اسفنانی در این گفت‌‌‌وگو بیان کرد: هر یک از شرکت‌های خودروساز که فراتر از مصوبات شورای رقابت از مردم پول دریافت کرده‌اند باید مبالغ اضافی را بازگردانند و رضایت مشتری را جلب کنند.

وی ادامه داد: پرونده‌‌‌های مختلفی درباره گران‌فروشی خودروسازان تشکیل داده و برای برخی از آنها حکم صادر کرده‌ایم. اگر شرکت‌های خودروساز مبالغی بیشتر از مصوبات شورای رقابت از مردم دریافت کنند مرتکب تخلف شده‌اند و باید مبالغ بازگردانده شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تاکید کرد که شرکت‌های خودروساز مکلف هستند تا ۲۰روز پس از ابلاغ حکم، مبالغ اضافی را به مشتریان بازگردانند.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر خودروسازان متخلف برای اجرای احکام، اقدام نکنند، اقدامات تامینی مانند مسدود کردن حساب‌‌‌های بانکی و توقیف دارایی‌‌‌های آنها را در دستور کار قرار می‌‌‌دهیم.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین