شنبه 15 ارديبهشت 1403-17:9 شمسی /5/4/2024 5:09:42 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:61056
  • زمان انتشار:يکشنبه 19 آذر 1402-20:55
در جلسه با مدیران روابط عمومی مجتمع‌های تابعه عنوان شد:

روابط عمومی در همه شرکت‌ها به عنوان یک پل ارتباطی میان مدیریت و کارکنان عمل کرده و همزمان پل ارتباطی شرکت و مجتمع با جوامع محلی به حساب می‌آید.
روابط عمومی پل ارتباطی مدیران با کارکنان و جوامع محلی است

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، در جلسه بهبود عملکرد و بهره‌وری با حضور مدیران روابط عمومی شرکت‌ها و مجتمع‌های تابعه ایمپاسکو تاکید شد: از جمله اقداماتی که روابط عمومی برای بهبود عملکرد می‌تواند انجام دهد شناسایی ابزارهای اطلاع رسانی و ارتباطی است که ارتقای آنها موجب بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری خواهد شد.

در این جلسه با اشاره به اینکه روابط عمومی باید به عنوان یک کار تخصصی در نظر گرفته شود که از دوران سنتی خود فاصله گرفته و با ابزارها و اقدامات موثرتر سعی در تاثیرگذاری بر محیط بزرگتری دارد، خطاب به مدیران روابط عمومی تاکید شد: اقدامات کنونی روابط عمومی‌ها را باید گامی به سمت برند سازی دانست که هم موجب بهبود عملکرد واحد روابط عمومی و هم افزایش بهره‌وری شرکت‌ها خواهد شد.

به عنوان مثال در محیط‌های معدنی اقدامات زیست محیطی، حفظ منابع طبیعی و اطلاع رسانی در رابطه با اقدامات انجام شده در این زمینه از جمله اموراتی است که روابط عمومی‌ها به نحو احسنت قادر به انجام آن هستند.

در پایان این نشست خاطرنشان شد: در روابط عمومی مدرن مسئولیت اجتماعی فراتر از اقدامات خیرخواهانه است و باید به توسعه پایدار در منطقه منجر شود.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین