جمعه 14 ارديبهشت 1403-1:17 شمسی /5/3/2024 1:17:57 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:60425
  • زمان انتشار:دوشنبه 24 مهر 1402-12:9
در جریان گشت مشترک رصد بازار در کرمان

اداره کل استاندارد کرمان از شناسایی ۲ نوع محصول از جمله لوازم یدکی خودرو غیراستاندارد در بازار استان خبر داد و اعلام کرد که ۱۴۷ کارتن فیلتر هوای خودرو سبک با برند لوکوموبیل و بیش از ۱۲ هزار عدد ضد یخ توقیف و جمع آوری شد.
یک محصول فیلتر هوای خودرو با علامت جعلی استاندارد معرفی شد

به گزارش خودرونامه به نقل از روابط عمومی این اداره کل، در نتیجه گشت مشترک استاندارد و تعزیرات حکومتی به همراه سازمان صنعت، معدن و تجارت طی روزهای گذشته بازار کرمان رصد و این محصولات شناسایی شد.

براساس این گزارش، در این گشت مشترک پس از بازدید و بازرسی انبار قطعات خودرو، روغن موتور و ضد یخ در محل یکی از مراکز اصلی پخش قطعات یدکی خودرو(تهیه و توزیع قطعات یدکی در جنوب شرق نماینده ۱۳۰ برند در استان کرمان)، تعداد ۱۴۷ کارتن فیلتر هوای خودرو سبک تولید شده در گروه تولیدی و بازرگانی «فیلتر کاکتوس استان تهران با برند لوکوموبیل» به علت جعل علامت استاندارد(درج علامت استاندارد مربوط به خودروهای سنگین) توقیف شد.

همچنین در ادامه تعداد ۱۲ هزار و ۳۶۰ عدد ضدیخ فاقد علامت استاندارد تولیدشده در واحد تولیدی «مرتضی قنبری ریسه» در استان اصفهان که در گذشته توسط کارشناسان اداره کل استاندارد توقیف شده بود، جمع آوری تا در تعیین تکلیف وضعیت آنها اقدام قانونی صورت گیرد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین