چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403-4:38 شمسی /5/15/2024 4:38:16 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:60289
  • زمان انتشار:پنجشنبه 13 مهر 1402-8:16

با کمتر از ۱۰۰ نمونه فروخته‌شده، R۸ E-Tron که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، موفقیت تجاری نداشت. با‌این‌حال، آئودی واقعا از ایده یک ابرخودروی الکتریکی دست نکشید و در سال ۲۰۱۸، چشم‌انداز خود را از یک خودروی برقی با کارآیی بالا با PB۱۸ E-Tron ارائه کرد. 
شکست برقی آئودی

با‌این‌حال این پروژه نیز به سرانجام نرسید. آئودی حالا یک بار دیگر مایل است در مورد R۸ بدون آلایندگی با تاریخ عرضه احتمالی اواخر این دهه، ریسک کند.
آئودی از سیستم‌ها یا ماژول‌های خاصی (SSP) که برای خودروهای الکتریکی با کارآیی بالا مهندسی شده‌اند، استفاده خواهد کرد. آئودی در مورد اینکه چه زمانی یک R۸ یا یک TT را با پیشرانه الکتریکی خواهیم دید، به جزئیات نپرداخته است. به عنوان به‌روزرسانی، آئودی آخرین مدل جدید خود را با موتور احتراقی در سال ۲۰۲۵ روانه بازار خواهد کرد و مدل جدید از سال ۲۰۲۶ به عنوان یک خودروی برقی تولید می‌شود. SSP سخت‌افزارهای توسعه‌یافته برای پلتفرم‌های MEB و PPE را ترکیب می‌کند و در نهایت تقریبا ۸۰درصد از خودروهای برقی گروه فولکس واگن را پشتیبانی می‌کند.

منبع: دنیای اقتصاد

برچسب ها:

نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین