پنجشنبه 16 آذر 1402-7:11 شمسی /12/7/2023 7:11:11 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:60281
  • زمان انتشار:چهارشنبه 12 مهر 1402-7:34
قائم‌مقام مدیرعامل در امور فروش سایپا:

 قائم‌مقام مدیرعامل در امور فروش سایپا با اشاره به ارسال پیامک به مشتریان و تعیین مهلت زمانی برای واریز وجه خودرو گفت: اولویت مشتریانی که نتوانند واریز وجه را انجام دهند، از بین نمی‌رود. 
اولویت متقاضیان با واریز نکردن وجه، از بین نمی‌رود

به گزارش خودرونامه به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محمود سهیل‌نژاد، قائم‌مقام مدیرعامل در امور فروش سایپا، گفت: از ابتدای امسال تا ۱۰ مهر ۱۴۰۲، تولید شرکت خودروسازی سایپا ۲۵۰هزار و ۵۳۵ دستگاه خودرو بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳درصد رشد داشته است. وی افزود: تعداد تولید کوئیک ۱۰۹هزار و ۱۵۶ دستگاه، ساینا ۵۸هزار و ۷۵۸ دستگاه، خودروی شاهین ۲۵هزار و ۴۹۱ دستگاه، سایپا ۱۵۱ به تعداد ۲۷هزار و ۷۶۵ دستگاه و زامیاد ۲۶هزار و ۳۲۶ دستگاه خودرو بوده است.

سهیل‌نژاد ادامه داد: از ۲۵۰هزار و ۵۳۵ دستگاه خودروی تولیدی به میزان ۲۲۲هزار و ۸۷۱ دستگاه تحویل مشتریان داده شده که ۵۱هزار و ۲۵۷ دستگاه در فرآیند تجاری‌سازی تا تحویل به مشتری قرار دارد و ۲۲هزار دستگاه هم از تولیدات آخر سال گذشته بود که تحویل مشتریان داده شد. وی اضافه کرد: از تعداد ۵۱هزار و ۲۵۷ دستگاه در فرآیند تجاری‌سازی تا تحویل به مشتری، ۳۶هزار و ۳۱۹ دستگاه در فرآیند فروش است؛ از این تعداد خودرو ۱۲هزار و ۹۱ دستگاه آماده فروش، ۱۰هزار و ۶۳ دستگاه خودروی فاکتورشده بدون پلاک، ۳هزار و ۸۹۰ دستگاه خودرو برایشان فاکتور صادر شده، اما مجوز پلاک اخذ نشده که از مراجع ذی‌صلاح مجوز آنها را پیگیری می‌کنیم.

سهیل‌نژاد در ادامه گفت: در مرحله بعد تعداد ۳هزار و ۲۶۵ دستگاه خودرو فاکتور شده دارای پلاک و فاقد پیمانکار که فرآیند تحویل به پیمانکار در حال انجام است و ۳هزار و ۶۲۸ دستگاه خودرو نیز دارای پلاک و پیمانکار هستند؛ ۱۷۰۵ دستگاه خودرو هم کسری قطعات دارند. وی افزود: بیش از پنج‌هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو در فرایند تجاری‌سازی تا تحویل مشتری از شرکت سایپا خارج شده و دو‌هزار و ۶۰۰ دستگاه در فرآیند حمل بار قرار دارد که به نمایندگی و درنهایت به مشتری تحویل داده شود؛ دوهزار و ۸۱۷ دستگاه هم تحویل مشتری داده شده است. قائم‌مقام مدیرعامل در امور فروش سایپا درباره ارسال پیامک به مشتری برای تکمیل وجه خودرو و تعیین مهلت واریز، گفت: مهلتی تعیین شده است که مشتری در این مدت‌زمان پول را واریز کند؛ اگر مبلغ هم واریز نشود، اولویت مشتری از بین نمی‌رود.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین