دوشنبه 17 ارديبهشت 1403-5:22 شمسی /5/6/2024 5:22:21 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:57959
  • زمان انتشار:سه شنبه 7 شهريور 1402-7:58

اکثر خودروهای مدرن دارای چندین ویژگی پیشرفته برای حفظ امنیت و اتصال مالکان هستند و در میان آنها، خودروهای الکتریکی با باتری (BEVs) با معماری‌‌های ساده‌‌تر، قطعات مکانیکی کمتر و کابین‌های دیجیتال، فناوری را به سطح بعدی سوق می‌‌دهند.
چالش مالکان خودروهای برقی با امکانات مدرن

با‌این‌حال، طبق یک مطالعه جدید، مالکان BEV در مقایسه با دارندگان خودروهای ICE با مشکلات بیشتری با ویژگی‌های پیشرفته مواجه هستند.
JD Power در فهرست تجربه فناوری ایالات متحده در سال ۲۰۲۳ خود گزارش داد که رضایت مالکان BEV در ۸۶درصد از ویژگی‌های مدرن در مقایسه با وسایل نقلیه ICE کم است. BEVها، به استثنای تسلا، با مشکلات کیفی بیشتری در هر ۱۰۰ خودرو نسبت به همتایان ICE خود مواجه هستند. برخی از ویژگی‌ها به‌ویژه در میان صاحبان BEV کمتر مطلوب بود.

به عنوان مثال، کمک پارک از راه دور با ۴/ ۲۷مشکل در هر ۱۰۰خودروی BEV، در مقایسه با ۷/ ۱۰مشکل در هر ۱۰۰خودروی ICE مواجه بود.

این مطالعه همچنین بیان می‌‌کند نوآوری در میان سازندگان جدیدتر مانند تسلا، لوسید، ریویان و پلستار بیشتر از خودروسازان قدیمی است. JD Power همچنین دریافت کنندگان جایزه فناوری پیشرفته خود را فهرست کرد. جنسیس از نظر نوآوری بالاترین رتبه را دارد و پس از آن کادیلاک و لکسوس شرایطی برابر دارند.

منبع: دنیای اقتصاد


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین