دوشنبه 17 ارديبهشت 1403-23:54 شمسی /5/6/2024 11:54:47 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:57920
  • زمان انتشار:شنبه 4 شهريور 1402-12:36
معاون خبرگزاری تاس روسیه:

معاون مدیرعامل خبرگزاری تاس روسیه گفت: با شرایط پیش آمده برای این کشور پس از تحریم‌های غرب، ایران و روسیه شرایط خوبی برای همکاری‌های خودرویی می‌توانند رقم بزنند.
ایران و روسیه شرایط خوبی برای توسعه همکارهای خودرویی دارند

به گزارش خودرونامه به نقل از ایرنا، «الکساندر کوپنف» افزود: امروز انقلابی در بازارهای روسیه اتفاق افتاده است، به‌طوری که اگر تا پیش از این شریک اصلی ما غربی‌ها و اروپایی‌ها بودند، امروز نزدیک به ۷۰ تا ۸۰ درصد کالاهای مورد نیازمان را از کشورهای حوزه قفقاز، چین و آسیایی‌ها تامین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این روند پس از وضع تحریم‌ها علیه روسیه طبیعی است، گفت: به‌طور قطع این مساله شانس‌های بزرگی پیش روی دو کشور بزرگ ایران و روسیه قرار داده و خواهد داد و به‌ویژه در حوزه خودرویی می‌توانیم اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

کوپنف با اشاره به برگزاری دو دوره نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو در سال جاری و سال ۲۰۲۲ با حضور شرکت‌های خودروساز و قطعه ساز ایرانی، خاطرنشان‌کرد: فکر می‌کنم خودروسازان روسی هم می‌توانند با همتایانشان در ایران کار کنند؛ زیرا روسیه تجهیزات، امکانات فنی و خطوط تولید خوبی در اختیار دارد.

معاون مدیرعامل خبرگزاری تاس تصریح‌کرد: معتقدم این همکاری‌ها حتی در ایجاد و راه‌اندازی یک خودروسازی مشترک هم می‌تواند سر و شکل بگیرد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین