پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403-16:29 شمسی /4/25/2024 4:29:31 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:52014
  • زمان انتشار:پنجشنبه 4 خرداد 1402-22:55

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که سفارش در خواست خرید خودرو را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده اند، به متقاضيان اعلام شد.
فراخوان زودتر از موعد متقاضيان محصولات سايپا

به گزارش خودرونامه، حسين كاظمي طرقي درباره تغییر خودروها با تحویل ۱۴۰۳ در مرحله اول فروش يكپارچه خودرو، گفت: با توجه به افزايش كيفي و كمي محصولات گروه سايپا در راستاي شعار سال مهار تورم و رشد توليد، اين مجموعه توانست در طرح تغییر خودروها با تحویل ۱۴۰۳ در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، شرايطي را فراهم كند تا متقاضيان بتوانند خودروهاي خود را در سال جاري تحويل بگيرند، از همين رو در طرح ياد شده ۲۶ هزار نفر براي خريد محصولات سايپا درخواست دادند.

او خاطرنشان كرد: زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین خودرو در طرح یکپارچه که سفارش در خواست خرید خودرو را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده اند، به متقاضيان اعلام شده است.

كاظمي تاكيدكرد: با برنامه ريزي هاي دقيق و رشد توليد محقق شده در گروه سايپا از ابتداي سال ۱۴۰۲ در راستاي تسريع در پاسخ به تقاضاي متقاضياني كه در مرحله اول فروش سامانه يكپارچه نسبت به تغيير خودروي ثبت نامي خود از ساير خودروسازان به محصولات گروه خودروسازي سايپا اقدام كرده اند، پس از دريافت اطلاعات متقاضيان حائز شرايط، ثبت نام از سامانه يكپارچه تخصيص خودرو طي سه بخشنامه اطلاع رساني شد.

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: امكان واريز وجه و ثبت نام نهايي براي خريد خودروهاي شاهين، كوييك.آر اتوماتیک، كوييك اتوماتیک و ساينا.اس اتوماتیک زودتر از موعد فراهم شده است.

او گفت: از طريق بخشنامه عمومي و ارسال پيامك به متقاضيان، ثبت نام نهايي اطلاع رساني شده و بديهي است براي ساير متقاضيان بر اساس اولويت انتخابي متقاضي و زمان تحويل محصول انتخاب شده، امكان واريز وجه فراهم خواهد شد و اطلاع رساني لازم صورت مي گيرد.

گفتني است ميزان توليدات گروه خودروسازی سایپا در اردیبهشت ماه سال جاری به ۴۵ هزار و ۲۵۳ دستگاه رسيد، اين عدد دراردیبهشت ماه سال گذشته حدود ۳۵ هزار و۷۰ دستگاه خودرو بوده است. بر اين اساس توليدات محصولات سايپا در ماه گذشته و قياس آن با مدت مشابه سال ۱۴۰۱، حدود ۳۰ درصد افزايش داشته است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین