جمعه 10 فروردين 1403-1:2 شمسی /3/29/2024 1:02:59 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:51979
  • زمان انتشار:دوشنبه 1 خرداد 1402-13:19

تسلا تخفیف‌های بیش از ۱۳۰۰ دلار برای برخی از خودروهای مدل ۳ را در ایالات‌متحده ارائه می‌کند.
بازگشت دوباره تخفیف‌های خودروهای برقی

به گزارش خودرونامه به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی رویترز از وب‌سایت این شرکت، تسلا به دنبال تخفیف‌های سنگین‌تر در اروپا، بیش از ۱۳۰۰ دلار برروی برخی از خودروهای مدل ۳ خود در ایالات‌متحده را ارائه می‌کند و این در شرایطی است که این خودروساز برقی قیمت‌های ایالات‌متحده را برای اکثر خودروهای تازه سفارش داده شده در این ماه افزایش داده است.

تحلیلگران اظهار کردند که تسلا در مواجهه با مشکلات اقتصادی و رقابت بسیار، امسال به شدت قیمت خودرو را در چندین منطقه کاهش داده است.

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا به سهامداران تسلا گفت که برای اولین بار تبلیغات را امتحان خواهد کرد که تحلیلگران گفتند می‌تواند تقاضا را افزایش دهد. ماسک هشدار داد که تسلا از اقتصاد جهانی در امان نیست و پیش‌بینی کرد این کار برای ۱۲ ماه آینده را سخت خواهد بود.

تسلا قیمت برخی از مدل‌های جدید را دو بار در این ماه در ایالات متحده افزایش داد، اگرچه قیمت‌ها نسبت به قبل از شروع کاهش قیمت‌ها در سال جاری بسیار پایین‌تر است.

وب سایت این شرکت اعلام کرد که تسلا در حال حاضر تخفیف‌های بیش از ۱۳۰۰ دلاری را برای برخی از خودروهای مدل ۳ ارائه می‌دهد که در مقایسه با تخفیف‌های ۲۵۰ دلاری در اوایل ماه جاری برای برخی از خودروهای مدل Y و مدل ۳ افزایش یافته است. قیمت مدل ۳ در ایالات متحده از ۴۰ هزار و ۲۴۰ دلار و مدل Y از ۴۷ هزار و ۴۹۰ دلار شروع می‌شود.

بر اساس گزارش رویترز، تسلا قصد دارد در سال جاری یک نسخه اصلاح شده از سدان مدل ۳ خود را به بازار عرضه کند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین