جمعه 7 ارديبهشت 1403-6:35 شمسی /4/26/2024 6:35:44 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:51742
  • زمان انتشار:يکشنبه 10 ارديبهشت 1402-9:27

شرکت خودروسازی ولوو کارز در سوئد چشم‌انداز خود را تایید و اعلام کرد که با توجه به تقاضای مناسب، کاهش قیمت‌ نداشته است زیرا درآمدهای عملیاتی آن بیش از تخمین‌ها بود.
ولوو تمام الکتریکی می شود

به گزارش خودرونامه به نقل از ایسنا، خودروسازانی مانند ولوو به‌آرامی از یک دوره طولانی مشکلات و کمبود زنجیره تامین خارج شده‌اند و این چالش‌ها به تولید ضربه زده و هزینه‌ها را افزایش داده است.

این شرکت عنوان کرد که تولید آن بهبود یافته، اما همچنان شاهد کمبودهایی است که بر تولید در سه‌ماهه دوم تاثیر می‌گذارد. ولوو اعلام کرد که فروش در سه‌ماهه اول ۱۰درصد افزایش یافته و تقاضای زیادی برای مدل‌های خود داشته است و قصد دارد تا پایان دهه، تمام‌الکتریکی باشد. شرکت خودروسازی تسلا جنگ قیمتی را که در پایان سال گذشته برای افزایش تقاضا و رقابت آغاز شده بود بیشتر کرد و کمترین حاشیه سود ناخالص سه‌ماهه خود را در دو سال اخیر به ثبت رساند. ولوو که خودروهای تمام‌الکتریکی در سال گذشته ۱۱درصد تولیدش را تشکیل داده بود، در فوریه اعلام کرد که قصد کاهش قیمت خودروهای برقی خود را ندارد. جیم روآن، مدیر اجرایی این شرکت، به رویترز گفت: تا وقتی تقاضا برای این خودروساز همچنان بالا باشد، او دلیلی برای کاهش قیمت‌ها نخواهد داشت. روآن گفت: قیمت لیتیوم، منبع اصلی هزینه برای خودروهای برقی این خودروساز، روند کاهشی داشته است. این در حالی بود که شیلی، دومین تولیدکننده بزرگ این فلز در جهان، اعلام کرد که صنعت لیتیوم خود را ملی خواهد کرد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین