جمعه 31 فروردين 1403-5:42 شمسی /4/19/2024 5:42:46 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:51735
  • زمان انتشار:شنبه 9 ارديبهشت 1402-7:50

فولکس‌واگن یک مدل سدان به محصولات الکتریکی‌اش اضافه کرد. این خودرو که نامش ID۷ است، گران‌ترین مدل الکتریکی کارخانه است و فولکس‌واگن امیدوار است با آن بتواند فاصله خود را با تسلا کمتر کند. 
فولکس لوکس الکتریکی

به گزارش BBCظاهر ID۷ شبیه مدل‌های دیگر الکتریکی فولکس ساده است و خودرو روی پلتفرمی مشترک با شاسی‌بلند ID۴ کارخانه ساخته شده است. چون ارتفاع خودرو از شاسی‌بلند کمتر است، مقاومت کمتری در برابر هوا دارد و در نتیجه با هر بار شارژ مسافت بیشتری حرکت می‌کند.

فولکس‌واگن در واکنش به انتقاد‌ها از اولین مدل‌های الکتریکی کارخانه، کیفیت اتاق را بهتر کرده است. نمایشگر بزرگ‌تر شده و سیستم عامل جدیدی دارد که از قبل‌ سریع‌تر است. این سیستم می‌تواند دستورهای راننده را به صورت صوتی دریافت کند و مثلا وقتی راننده می‌گوید سردش است، بخاری را روشن می‌کند. قدرت خودرو ۲۸۶ اسب بخار است و می‌تواند با هر بار شارژ تا ۷۰۰کیلومتر حرکت کند. فولکس‌واگن اکثر امکانات لوکس و فن‌آوری‌های جدید را با ID۷ ارائه می‌کند. از جمله سیستم پارک اتوماتیک که به صورت استاندارد ارائه می‌شود. قیمت پایه خودرو ۶۰هزار یورو است که از تسلا مدل ۳ گران‌تر و نزدیک به محصولات بنز و ب‌ام‌و است. با این حال به نظر نمی‌رسد فولکس‌واگن قصد داشته باشد با ID۷ به بازار خودرو‌های لوکس وارد شود. این کارخانه می‌گوید ID۷ با برد ۷۰۰کیلومتر با هر بار شارژ برای تاکسی‌ها که هر روز مسافت زیادی رانندگی می‌کنند بهترین انتخاب است.

منبع: دنیای اقتصاد


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین