سیتروئن پیش از خروج آمریکا از توافق هستهای ایران، برنامه وسیعی را برای گسترش فعالیت در این بازار تحت اجرا داشت. اکنون سیتروئن به جایگزین کردن بازار از دست رفته ایران با بازار کشورهای دیگری مانند هند و چین فکر میکند و بنا دارد تا مدلهای به روز رسانی شده از تجربه موفق کراساوورهای سی۳ و سی ۵ را عرضه کند. سال گذشته فروش سیتروئن با افت ۱/ ۵ درصدی به ۹۹۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه کاهش یافت. فروش این برند همچنین افت هولناک ۵۵ درصدی را در بازار چین تجربه کرد..
منبع:دنیای اقتصاد
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست