دوشنبه 31 ارديبهشت 1403-14:26 شمسی /5/20/2024 2:26:49 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:5152
  • زمان انتشار:پنجشنبه 3 بهمن 1398-11:45

سیتروئن انتظار دارد بازارهای چین و هند و تداوم تمرکز بر شاسی‌بلندها بتواند به این شرکت در مسیر نیل به اهداف فروش خود کمک شایانی کند. این برند فرانسوی که اکنون تحت مالکیت گروه پژو است، اهداف فروش خود برای سال ۲۰۲۲ را از ۵/ ۱ میلیون دستگاه به ۳/ ۱ میلیون دستگاه کاهش داده و به نظر می‌رسد خروج از بازار ایران به دلیل تحریم‌ها، یکی از دلایل اصلی آن است. 
اثر بازار ایران بر برنامه فروش سیتروئن

سیتروئن پیش از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران، برنامه وسیعی را برای گسترش فعالیت در این بازار تحت اجرا داشت. اکنون سیتروئن به جایگزین کردن بازار از دست رفته ایران با بازار کشورهای دیگری مانند هند و چین فکر می‌کند و بنا دارد تا مدل‌های به روز رسانی شده از تجربه موفق کراس‌اوورهای سی۳ و سی ۵ را عرضه کند. سال گذشته فروش سیتروئن با افت ۱/ ۵ درصدی به ۹۹۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه کاهش یافت. فروش این برند همچنین افت هولناک ۵۵ درصدی را در بازار چین تجربه کرد..

منبع:دنیای اقتصاد


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین