جمعه 11 اسفند 1402-2:8 شمسی /3/1/2024 2:08:12 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:50459
  • زمان انتشار:يکشنبه 28 اسفند 1401-8:33

هوندا در حال فراخوانی برای نزدیک به ۴۵۰هزار دستگاه خودرو برای کمربندهای ایمنی معیوب است. 
فراخوان ۴۵۰ هزار هوندا

مشکل یک کانال سگک کمربند ایمنی است که با دکمه آزاد کردن تداخل ایجاد می‌کند. با گذشت زمان، استفاده مداوم می‌تواند باعث خراب شدن پوشش سطح کانال، افزایش اصطکاک و به طور بالقوه مشکلاتی شود که می‌تواند مانع از قفل شدن سگک شود. یک سگک نادرست ممکن است در صورت تصادف ایمنی سرنشین را به خطر بیندازد و خطر آسیب‌دیدگی یا مرگ را افزایش دهد.

هوندا هیچ گزارشی مبنی بر مجروحیت یا مرگ ناشی از این موضوع دریافت نکرده با این حال، ۳۰۱ ادعای گارانتی در مورد کمربندهای ایمنی معیوب دریافت کرده است. این خودروساز در ژوئن ۲۰۱۹ تحقیق در مورد این موضوع را آغاز کرد و در نوامبر ۲۰۱۹ آزمایش های دوام را انجام داد. درهرحال، هوندا به بررسی کمربندهای ایمنی ادامه داد و اوایل این ماه تشخیص داد که نقصی وجود دارد و فراخوان را صادر کرد. هوندا از مالکان متضرر می‌خواهد خودروهای فراخوان‌شده خود را به نمایندگی مجاز ببرند. فروشنده بازرسی انجام می‌دهد و دکمه‌های باز کردن سگک کمربند ایمنی راننده و سرنشین جلو را حداقل تعویض می‌کند. فروشنده می‌تواند مجموعه سگک را بر اساس ارزیابی جایگزین کند. به گفته اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها، هوندا قبلا فروشندگان را از فراخوان مطلع کرده بود. اطلاع‌رسانی به مالکان از اواسط آوریل آغاز خواهد شد. مالکانی که قبلا هزینه این تعمیرات را پرداخت کرده‌اند، واجد شرایط دریافت بازپرداخت هستند.

منبع: دنیای اقتصاد


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین