جمعه 10 فروردين 1403-0:35 شمسی /3/29/2024 12:35:50 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:50273
  • زمان انتشار:چهارشنبه 10 اسفند 1401-7:52

فورد توقف تولید در کارخانه F-۱۵۰ لایتنینگ خود را به دلیل مشکل باتری که منجر به آتش گرفتن یک وانت برقی در اوایل ماه جاری شد، برای یک هفته دیگر تمدید کرد. 
تمدید توقف تولید در فورد

فورد در ۱۶ فوریه اعلام کرد انتظار دارد مونتاژ خودرو حداقل در هفته کاری منتهی به ۲۴ فوریه متوقف شود، زیرا مهندسان آن علت اصلی این مشکل را تعیین و تغییرات تولید را اعمال کرده‌اند. اکنون به نظر می‌رسد این فرآیند ممکن است کمی بیشتر طول بکشد، زیرا این خودروساز در بیانیه مطبوعاتی در ۲۴ فوریه اعلام کرده است تولید برای یک هفته دیگر، از ۲۷ فوریه تا ۳ مارس متوقف می‌شود.

این در حالی است که تامین‌کننده باتری فورد، تولید سلول‌های باتری را در کارخانه خود در جورجیا از سر گرفته است. آتش‌سوزی باتری در ۴ فوریه در یک محل نگهداری در حین بررسی کیفیت قبل از تحویل و در حالی که خودرو در حال شارژ بود، رخ داد. پس از این حادثه، فورد تولید را به حالت تعلیق درآورد و دستور توقف تحویل محموله خودرو را به نمایندگی‌ها صادر کرد. فورد البته برای F-۱۵۰ لایتنینگ‌هایی را که قبلا در نمایندگی‌ها وجود داشتند، دستور توقف تحویل صادر نکرد. این شرکت گفت مهندسانش هیچ مدرکی دال بر نقص شارژ پیدا نکردند. فورد همچنین اعلام کرد از هیچ گونه حادثه‌ای ناشی از مشکل فعلی، در مورد در خودروهایی که قبلا برای مشتریان و فروشندگان ارسال شده‌اند، اطلاعی ندارد.

منبع: دنیای اقتصاد


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین