پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403-10:26 شمسی /5/2/2024 10:26:55 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:50260
  • زمان انتشار:سه شنبه 9 اسفند 1401-7:22

ریویان اعلام کرده است تولید واحد اندورو جدید خود را آغاز کرده است که خودروهای R۱T و R۱S مجهز به پیشرانه جدید دوموتور را که در داخل ساخته شده است، مجهز می‌کند. 
تولید خودروهای دوموتوره ریویان

این شرکت در توییتر اعلام کرد به‌تازگی خط تولید واحد درایو نسل بعدی را راه‌اندازی کرده و از شروع ساخت خط جدید تا شروع تولید پنج ماه طول کشیده است.

این یک نقطه‌عطف مهم برای ریویان است، زیرا این بدان معناست که این شرکت به‌زودی قادر خواهد بود تولید انواع دوموتوره AWD پیکاپ R۱T و R۱S شاسی‌بلند را آغاز کند. این خودروساز قبلا گفته بود خودروهای دوموتوره در سال جاری تولید خواهند شد. پیشرانه دوموتوره AWD بیش از ۶۰۰ اسب بخار قدرت و بیش از ۶۰۰ پوندفوت (۸۱۲ نیوتن‌متر) گشتاور در حالت استاندارد، یا بیش از ۷۰۰ اسب‌بخار و بیش از ۷۰۰ پوندفوت (۹۴۸ نیوتن‌متر) گشتاور در نسخه پیشرفته دوگانه در دسترس دارد. موتور AWD این میزان هنوز کمتر از ۸۳۵ اسب‌بخار نیرو و ۹۰۸پوند‌فوت (۱۲۳۰نیوتن‌متر) گشتاور پیشرانه چهارموتوره موجود است. با این حال، ریویان قبلا اعلام کرده بود پیشرانه دوموتوره نسبت به سیستم چهارموتوره فعلی ارائه‌شده توسط بوش از نظر انرژی کارآمدتر خواهد بود. به طور معمول، این باید در مقایسه با مدل‌های فعلی که دارای چهار موتور الکتریکی هستند، باعث افزایش برد شود.

منبع: دنیای اقتصاد


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین