پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403-1:46 شمسی /5/2/2024 1:46:53 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:47543
  • زمان انتشار:جمعه 9 دی 1401-14:22

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نسبت به خرید قطعات تقلبی در سامانه‌های فروش اینترنتی کشور به هموطنان هشدار داد. شرکت ایساکو در ادامه روند مبارزه با پدیده شوم جعل و تقلب در حوزه لوازم یدکی خودرو و در جدیدترین اقدام خود موفق به کشف و انهدام یکی دیگر از مراکز تولید و توزیع قطعات تقلبی تحت برند ایساکو شد که در یکی از سایت‌های معروف فروش اینترنتی به فروش این مجعولات اقدام کرده بود.
هشدار ایساکو: مراقب قطعات تقلبی خودرو باشید

به گزارش خودرونامه، این شرکت به منظور کوتاه کردن دست سودجویانی که با فروش لوازم یدکی تقلبی و مجعول به نام این شرکت جان و مال مردم را با مخاطره مواجه می‌کنند، مراکز عرضه لوازم یدکی خودرو را به صورت مستمر مورد رصد و پایش قرار داده است؛ در همین راستا تاکنون بیش از ده‌ها مرکز جعل قطعات، بسته‌بندی، برچسب و نوسازی قطعات مستعمل را به نام این شرکت و سایر خودروسازان کشور کشف کرده و با همکاری مراجع قضایی از چرخه تولید، توزیع و فروش آن‌ها جلوگیری به عمل آورده است.

در همین رابطه مدیر عامل ایساکو یادآور شد: این شرکت تاکنون با هیچ‌یک از شرکت‌های فروش اینترنتی، برنامه قطعی مشترکی برای فروش قطعات اصلی ایساکو با بسته‌بندی و لیبل و هولوگرام مخصوص به اجرا نگذاشته است. بابک سلاجقه افزود: بازارگاه فروش الکترونیکی و آنلاین قطعات و لوازم یدکی شرکت ایساکو به منظور تسریع و تسهیل در خرید قطعات مورد نیاز برای مشتریان به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و تفاهم‌نامه‌هایی نیز با سایت‌های فروش آنلاین در دست اقدام است.
منبع: ایکوپرس


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین