جمعه 10 فروردين 1403-9:21 شمسی /3/29/2024 9:21:53 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:46423
  • زمان انتشار:شنبه 26 آذر 1401-16:12
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا خبر داد:

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و در هفته ۳۵و تا پایان ۲۳ آذرماه، از مرز ۱۱ هزار دستگاه عبور دهد و با تولید ۱۱ هزار و ۲۶۴ دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
ثبت رکورد تولید هفتگی سه سال گذشته و تولید ماهیانه در طول ۴ سال اخیر در سایپا

به گزارش خودرونامه، مسعود پروین با بیان مطلب فوق افزود: گروه خودروسازی سایپا در آبان ماه سال جاری با تولید ۴۷ هزار و ۳۸ دستگاه خودرو، بیشترین تولید ماهیانه در طول ۴ سال گذشته را رقم زده و این تیراژ تولید از خردادماه سال ۹۷ تاکنون بی سابقه بوده است.

او افزود:در ادامه روند افزایشی تولید، در ابتدای آذرماه سال جاری و در مدت ۸ ماه از ابتدای سال تاکنون، تولید تجمعی سایپا از ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو عبور کرده که آخرین بار این تعداد تولید سایپا در سال ۹۷ انجام شده است. این در حالی است که در سال ۹۷ و در مدت زمان مشابه، بيش از ۱۰۰ هزار دستگاه از توليدات آن سال، از محصولات با قطعات منفصله شركاي تجاري (CKD) بوده است.

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا تصریح کرد: خوشبختانه این گروه خودروساز در ۶ آذر ماه سال جاری موفق به ثبت رکورد تولید ۲هزار و ۶ دستگاه شد که بر اساس آمار موجود این رکورد طی دوسال اخیر بی سابقه است.

او افزود: در حالي گروه خودروسازی سایپا روند افزايشي توليد را تجربه مي كند كه توانسته در ابتداي آبان ماه سال جاري با توليد۲۳ هزار و ۵۱۰ دستگاه سايپا ۱۵۱، از كل توليد سال گذشته اين محصول در سايت بن رو عبور کند و در اواخر آبان ماه، با توليد هزار و ۱۰۵ دستگاه خودرو تجاری، كل توليد سايت سايپاديزل را پشت سر بگذارد و همچنين در هفته ابتدايي آذر با توليد ۲۰ هزار و ۸۶۹ دستگاه شاهين، از توليد سال گذشته اين محصول نیز عبور كند.

پروین تاکید کرد: تمامی روند افزایشی تولید در گروه خودروسازی سایپا درحالی انجام شده است که از خردادماه سال جاری به تدريج، این گروه، سه محصول پرتیراژ تیبا، تیبا۲ و ساینا را از خطوط تولید خود خارج کرده و با برنامه ریزی دقیق و مدون توانسته با سایر محصولات خود به این رشد تولید دست یابد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین