شنبه 1 ارديبهشت 1403-0:41 شمسی /4/20/2024 12:41:14 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:46236
  • زمان انتشار:شنبه 12 آذر 1401-8:19

داده‌ها نشان داد خودروی بی‌وای‌دی پرفروش‌ترین برند خودروی چین در چهار هفته اول نوامبر بود. این خودرو از فولکس‌واگن برتری داشت و نشان‌دهنده فشار بر برندهای قدیمی در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان است.
پیشتازی BYD در چین

داده‌های بانک بین‌المللی بازرگانان چین نشان می‌دهد خرده‌فروشی تسلا در چین نیز در ماه نوامبر پس از اینکه خودروساز آمریکایی قیمت‌ها را کاهش داد و مشوق‌هایی برای مدل ۳ و مدل Y خود ارائه کرد، نسبت به سال گذشته تقریبا دوبرابر شد. طبق داده‌ها، فروش خرده‌فروشی بی‌وای‌دی از اول تا ۲۷ نوامبر به ۱۵۲هزار و ۸۶۳ دستگاه رسید که تقریبا ۸۳درصد افزایش میانگین فروش روزانه را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. آمار بی‌وای‌دی بالاتر از خرده‌فروشی فولکس واگن با ۱۴۳هزار و ۶۰۲ خودرو و تویوتا ۱۱۵هزار و ۲۷۲ خودرو بود که به ترتیب ۳/ ۰ و ۵/ ۰درصد کمتر در سال بود. با‌این‌حال، گروه فولکس واگن همچنان از بی‌وای‌دی پیشی گرفته است، در‌حالی‌که ۳۶هزار و ۸۴۷ دستگاه فروخته‌شده با نام تجاری آئودی را شامل می‌شود.

اگر روند خرده‌فروشی برای کل ماه ادامه داشته باشد، این اولین‌باری است که بی‌وای‌دی که در سال ۲۰۰۳ شروع به ساخت خودرو کرد در صدر جدول فروش در چین قرار می‌گیرد و اولین‌بار است که یک شرکت با مجموعه‌ای از خودروهای هیبریدی پلاگین و خودروهای الکتریکی در جدول پیشتاز است. داده‌های بانک بین‌المللی بازرگانان چین نشان داد فروش کلی خرده‌فروشی خودروهای تولیدشده در چین از نظر میانگین فروش روزانه در چهار هفته اول نوامبر ۷درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، در مقایسه با کاهش دودرصدی در سه هفته اول اکتبر کاهش داشته است. بر اساس گزارش رویترز، برندهای معتبر از جمله فولکس‌واگن، جنرال موتورز و فورد و هیوندای، شاهد کاهش استفاده از کارخانه در چین بین ۳۰ تا بیش از ۵۰درصد در پنج سال گذشته بوده‌اند.

منبع: ایسنا


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین