پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403-20:18 شمسی /4/25/2024 8:18:15 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:46176
  • زمان انتشار:دوشنبه 7 آذر 1401-14:17

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: در راستاي استراتژي‌هاي گروه سايپا در خصوص افزايش رضايتمندي مشتريان در حوزه‌هاي مختلف از جمله كيفيت محصولات، برنامه‌ريزي مستمري با تعريف پروژه‌هاي مختلف انجام شده است.
شاهين پرفروش‌ترين محصول سایپا

به گزارش خودرونامه، حسين كاظمي طرقي با بیان مطلب فوق افزود: نتیجه اين برنامه‌ريزي‌ها كه با همت تمامی همكاران صورت پذیرفته، باعث افزايش كيفيت خودرو شاهين شده است و در آخرين نظر‌سنجي هاي انجام شده از مشتريان اين خودرو، سطح رضايتمندي مشتريان ۸۷ درصد ارتقاء يافته كه نشان از به ثمر نشستن اقدامات انجام شده است.

او افزود: بر اساس اين موضوع در آبان ماه، شاهد جهش فروش خودرو شاهین بوده‌ايم به نحوی كه ميزان پذيرش ثبت نام بيش از ۴۰۰ درصد نسبت به مهرماه افزايش یافته و با توجه به افزايش درخواست متقاضيان جهت خريد اين محصول برنامه‌ريزي لازم جهت افزايش توليد صورت پذيرفته است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین