جمعه 10 فروردين 1403-11:34 شمسی /3/29/2024 11:34:35 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:44110
  • زمان انتشار:يکشنبه 29 آبان 1401-8:23

مطالعه جدید از جی دی پاور نشان می‌دهد رضایت مشتریان از خرید خودرو در ایالات متحده برای اولین‌بار در بیش از ۱۰ سال گذشته کاهش می‌یابد.
کاهش رضایت مشتریان خودرو به خاطر قیمت

امسال موجودی خودروهای جدید در سطوح کم‌سابقه‌ای قرار دارد و این موضوع به نوبه خود، فروشندگان را قادر می‌‌سازد تا نرخ‌های بالاتری نسبت به قیمت اولیه شرکت دریافت کنند. طبیعی است که چنین اتفاقی باعث کاهش شاخص رضایت مشتریان می‌شود. جی دی پاور می‌گوید شاخص قیمت منصفانه در چند سال گذشته به طور پیوسته در حال کاهش بوده است. صرف نظر از شرایط بازار، همیشه برنده و بازنده وجود داشته است. آلفارومئو امسال با امتیاز رضایت ۸۳۳، بالاتر از میانگین صنعت که ۷۸۶ است، در صدر این مطالعه قرار دارد. پورشه با امتیاز ۸۳۱ در رتبه دوم قرار گرفته درحالی‌که لکسوس با امتیاز ۸۱۹ در رتبه سوم است. در بخش اصلی، بیوک با امتیاز ۸۲۵ در رتبه اول قرار دارد و پس از آن دوج (۸۱۶) و سوبارو (۸۰۴) قرار دارند که همگی بالاتر از میانگین صنعت هستند. به طور کلی، مطالعه جی دی پاور به این نتیجه می‌رسد که مشتریان با پرداخت کمتر رضایت بیشتری دارند.

منبع: دنیای اقتصاد


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین