جمعه 14 ارديبهشت 1403-18:21 شمسی /5/3/2024 6:21:56 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:43825
  • زمان انتشار:جمعه 6 آبان 1401-17:19

در بازدید مدیران شرکت طراحی و مهندسی قطعات کرمان خودرو از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، بر لزوم افزایش نشست های فنی در سطح مدیران ارشد به منظور نزدیکی هرچه بیشتر نقطه نظرات و هم افزایی با ذی نفعان و شرکای تجاری تاکید شد.
شرکت ورق چهارمحال آقای تامین نیاز خودروسازان است

به گزارش خودرونامه به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، در ابتدای این برنامه حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو ضمن معرفی شرکت و تشریح ظرفیت ها و توانمندی های موجود در این شرکت، رویکرد مدیریت مجموعه را فراهم سازی زیربناها و آماده سازی بستر برای حرکت به سمت افزایش تولیدات با عالی ترین درجه کیفیت تشریح کرد. وی خاطر نشان کرد: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا می کوشد محصولات گالوانیزه استحکام بالا با گرید ویژه مورد نیاز برای تولید تمامی قطعات بدنه خودرو را تولید و در اختیار خودروسازی قرار دهد و متعاقب آن روند توسعه شرکت نیز تسریع بخشیده و از خروج مقادیر قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری شود.
وی افزود: در تلاشیم برنامه توسعه و پروژه های خود را مطابق و در راستای تأمین نیاز های  خودروسازی کشور طراحی و به پیش ببریم.

در ادامه اما بابک دباغ مدیر خرید شرکت طراحی و مهندسی قطعات کرمان خودرو ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ورق خودرو هدف از این بازدید را سنجش توانایی های شرکت ورق خودرو در زمینه تأمین نیازهای شرکت طراحی و مهندسی قطعات کرمان خودرو درحوزه محصولات گالوانیزه عنوان کرد. وی با مثبت ارزیابی روند بازرسی های فنی و کنترل کیفی محصولات شرکت ورق خودرو و کیفیت ماشین آلات این شرکت افزود: شرکت طراحی و مهندسی قطعات کرمان خودرو برای افزایش سطح کیفی تولیدات خود مصمم است از محصولات گالوانیزه تولیدی در شرکت ورق خودرو استفاده کند.
شرکت ورق خودرو موفق شده است با بهینه سازی خط تولید خود و کسب توانایی تولید ورق گالوانیزه با گرید های ویژه برای تولید بدنه نمایان خودرو ، ایفاگر نقشی مهم و اساسی در خودکفایی صنعت خودرو سازی کشور باشد و خودروسازان بزرگ دیگری همچون گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا عمده  محصولات گالوانیزه مورد نیازخود را از طریق شرکت ورق خودرو تأمین می کند. 


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین